It's all about us.

Hei! 
No więc tak... może na początek trochę więcej informacji o nas :) 

* Blue ( czyli Basia ) - mam 13 lat i interesuję się muzyką. Gram na gitarze i pianinie, ale moją największą pasją jest śpiew. Ciekawi mnie również moda. Moje ulubione sklepy to : Bershka, Stradivarius, Zara i H&M. 


* Mery (czyli Marysia)- mam 13 lat i kocham tańczyć,śpiewać i grać na gitarze.Interesuję się głównie modą:)moje ulubione sklepy to: H&M,Bershka,Pull&Bear(Mogłabym wymieniać tysiąc..) 

Oto kilka naszych fotek:


Od lewej:Mery i potem Blue:) 

Mery:
Blue:

Mery&Blue



Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

8 komentarzy:

  1. Anonimowy30 maja, 2013

    ładne z was dziewczyny !

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh , wreszcie przeszłam całeego waszego bloga i prawie pod każdym postem napisałam komentarz ! Miałaś kiedyś grzywkę Merry ? Naprawde ładna !

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam na imię Basia :) Ps.: Super blog i YouTube! Pozdrawiam!
    http://squirrels-diary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. No też przeszłam calego bloga ! Super kocham was !

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog:)
    http://mylittleworld-magosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeeeju... jaaakie małe haha :D słodkie :*****

    cocoberryy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń