Like a star

Hej;)
Tutaj Mery dzisiaj chciałabym pokazać wam moją stylizację (zdjęcia są beznadziejnej jakości,gdyż nie byłam w domu...) 
Mam na sobie moją ulubioną dżinsową koszule czarne legginsy i parę fajnych dodatków..




Następna stylizacja też nie była w domu,ale postaram się robić je teraz w domu,gdy wróciłam z Sylwestra<3
apaszka flo | koszulka house | koszula stradivarius | legginsy h&M | buty emu |

ups..Zapomniałam w sumie o butach,ale dołączę fotkę na której widać moje Emu

to papa;* 
Mery.


Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 komentarze:

  1. Fajny blog. Zaobserwujesz?
    http://mylittleworld-magosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń