Try to be pin-up

Hei !  Tu ponownie Mery postanowiłam dodać jeszcze jedną stylizację.Tym razem trochę w stylu pin-up...Cała stylizacja istnieje,gdyż(haha) połączyłam moje ukochane,ulubione legginsy w paski i nową opaskę,która już od pierwszego wyjrzenia mi się spodobała.
A teraz stylizacja. 





Przepraszam za tło ;c w sumie wiem,że okropnie wyglądają paski do liści,ale nie mogłam na to nic poradzić :c

opaska no name | bluzka Pull&Bear | legginsy Bershka | torba no name | buty converse | 

+daję fotkę mojej sukienki na sylwka;)  

sukienka stradivarius | pasek h&m | baleriny RYŁKO |

Następnym razem będzie coś w domku c: jakaś zimowa stylizacja?
jeśli nie,to Blue coś doda c; 
papa;*
Mery.



Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 komentarze:

  1. Śliczne *.* :)
    Czytam waszego bloga i już mi się spodobał :D
    - Iza

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog:) Zaobsewujesz?
    http://mylittleworld-magosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń