10 rzeczy z przyjaciółką


Hei hei :)
 Czy nie zastanawiałyście się co zrobić,gdzie pójść ze swoją koleżanką?My kiedy z Blue nie mamy już żadnego pomysłu na to co będziemy robić,to bierzemy karteczki,długopisy i w punktach piszemy co możemy fajnego porobić. Mam dla was teraz trochę pomysłów abyście wy nie musiały sięgać po te karteczki. 


1. Jest wieczór,nic nie ma do roboty: Pooglądajcie filmy .

2.  Rolki,łyżwy: Dobry pomysł i na Lato i na Zime .





3. Idźcie na zakupy :) : Moża sobie coś fajnego kupić,a z przyjaciółką zawsze lepiej .

4. Bitwa balonami z wodą !: Na dworze oczywiście.





5. Jest deszcz,pada,pada...Załóżcie kalosze i na dwór w kałuże !


6.Wieczorem nocowanie + bitwa na poduszki :) 





7.Zróbcie przegląd fajnych gazet razem.

8. Plotki o chłopakach. Haha to coś o mnie :) 

9. Pomalujcie sobie nawzajem paznokcie i zróbcie fajny makijaż.

10. Idźcie na wieczorny spacerek. Rowerem czy na piechotę i poopowiadajcie sobie o wszystkim co się zdarzyło dzisiaj.


Mam nadzieję,że się spodobało ;) 

A wy jak spędzacie wolny czas? 


Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

10 komentarzy:

  1. ja podobnie spędzam cczas z przyjaciółką :D
    może będziemy się obserwować? daj mi znać :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz i obserwację ;) Oczywiście się odwdzięczam! ^^
    Śliczne jesteście i macie fantastycznego bloga jak na początkujące osoby, więc myślę, że rozkręcenie bloga to tylko kwestia czasu. Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. moim przyjaciółkom lepiej nie dawać do ręki balonów z wodą, bo będzie terror :)

    OdpowiedzUsuń
  4. eh mi brak przyjaźni i sama spędzam wolny czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post !
    Dobry pomysł na ' bitwa na balony z wodą' hehe .

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobre pomysły ;) mi się podoba pomysł rolki,łyżwy

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne zdjęcia!
    chciałabym mieć takie z moją przyjaciółką!
    i bardzo fajny blog.
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście❤! Obserwujemy! Masz super bloga:)

      Usuń
  8. łande zdjądtka!!A ile macie lat?

    OdpowiedzUsuń