Friday❤!

Heii ❤ 
Dzisiaj piątek!Jak się cieszę,że nie będę musiała spać z myślą,że idę do szkoły :) Jutro i tak będę miała ciężki dzień ;c Niby fajnie,ale muszę uczyć się do biologii,polskiego,matmy i to raczej zepsuje mi caały weekend.Pocieszam się tym,że Jutro (albo w niedzielę) Blue w końcu wróci z tych swoich ferii❤ i będziemy mogły sobie 'pogadać' :)A co do Blue to szykuję się videoclip jak śpiewa! Już nie mogę się doczekać.
Papa i życzę fajnego piątku:)



A wy macie jakieś plany na Piątek❤ ?


Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

7 komentarzy:

  1. jakie świetne zdjęcia ;) dzięki za odwiedziny + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia ;]

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne zdjęcia ! ♥
    Ja piątek spędziłam w domu bo mam karę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja będe oglądać telewizję hehee

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne zdjecia
    Ja juz obserwuje *-*

    OdpowiedzUsuń