I am sick ❤

Heei!Przepraszam za krótką przerwę,ale nie czuję się najlepiej :( Nie poszłam do szkoły.Nie mam na nic praktycznie siły,ale znalazłam czas na dodanie posta:)
 Przez moją gorączkę i kaszel : 

❤ Nie pojadę na tańce 
❤ Nie pójdę na zakupy 
❤ Nie spotkam się z Blue,bo ją zarażę pewnie :( 
A jedyne co mogę robić to iść spać,bo internet mi się jakoś psuję..






 A u was jak tam ze zdrowiem? 

Mam nadzieję,że znajdę czas na dodanie posta:) ❤ 












Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

6 komentarzy:

  1. Ale super bluzka!gdzie kupiłaś??;) a co do zdrowia to ok

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyszłaś na 1 zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia !
    Ja na szczęście jestem zdrowa.
    I jesteś taka śliczna *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. masz pielkne oczy!+ zajrzyj do moje, i weź udział w CANDY. Do wygrania odlotowa sowa:) ZAPRASZAM I POZDRAWIAM:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna fryzura

    OdpowiedzUsuń