La mimi

Hei:) Mam dla was takiego szybkiego posta:) o biżuterii mojej mamy. Zapraszam wszystkich na fajną stronę internetową mojej mamy oraz  na Fb . Na stronie internetowej narazie jest dosyć mało produktów,ale mam nadzieję,że w najbliższym czasie przybędzie tam trochę więcej :) Dam wam link do tej stronki:La mimi 





 Macie tutaj więcej zdjęć moich ulubionych,własnoręcznie robionych bransoletek :) (wszystkie są własnoręcznie robione) 
Wczoraj w Blue City były organizowane targi misz-masz :) i tam było dużo fajnych stoisk np.biżuteria,zegarki,bluzy,ćwieki i wiele innych gadżetów.
i to by było na tyle ;c Już muszę lecieć,ale widzimy się z następnym postem :* 






Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

9 komentarzy:

  1. Fajna biżuteria tylko czemu się nazywa La mimi :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazywa się tak,bo kiedyś rodzice mnie tak nazwyali : Mimi :)

      Usuń
  2. jakie fajne te bransoletki z motywem 'liści/piórek' ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna jest ta z krzyżem!*.* ,ale ja bym wolała raczej z perełkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe , fajne :* sama bym chciala takie robic :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Biżuteria wygląda naprawdę bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuje i liczę na to samo.Co do bransoletek - są przepiękne *.*

    OdpowiedzUsuń