Like Mickey

Hej:)
 Jak zauważyłyście zmieniłyśmy na szybko tło:D Mamy parę fajnych pomysłów,ale nie wiem czy się sprawdzą ;c 
Chciałabym wam dzisiaj pokazać outfit robiony (także) we Włoszech c:Miało być szybko i z myszką Mickey :)Jestem fanką conversów,ale powoli mi się nudzą:c nie są 'aż takie oryginalne'.Dobra już nie zanudzam i pokazuję wam ten szybki post.Mam nadzieję,że się spodoba :*











Bershka blouse | h&m socks | converse shoes | 

Papa:* xoxo
Mery.





Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

10 komentarzy:

  1. Sliczna bluza i trampkli to sa conversy ? :D obserwuje i licze na to samo Xiptuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje c: i tak to są conversy .

      Usuń
  2. Fajna stylizacja :)
    Podobną bluzę widziałam w croppie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję, Będę wpadać, bo zapowiada się ciekawie. Zapraszam też do mnie i zachęcam do polubienia strony na fb, niedługo będą tam konkursy i rozdania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo i oczywiście również obserwujemy :*

      Usuń
  4. fajna bluza i trampki oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację co do conversów dlatego ja nie chcę ich mieć ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy09 maja, 2013

    Ty nie masz spodni? :/

    OdpowiedzUsuń