Normal saturday

Heii❤ Nie wiem w sumie od czego zacząć,bo niby jest ta normalna sobota,ale i tak się dużo wydarzyło:) ,*wydarzy!
W skrócie:
❤ Jechałam z moją koleżanką na tańce (bo chodzę do Eds)i akurat dzisiaj jechałyśmy z jej dziadkiem i ogólnie wesoło było,jak to z czyimś dziadkiem:),ale nagle zamiast Eski (radio) usłyszałyśmy jakieś piosenki harcerskie:) haha i potem ten dziadek zaczął śpiewać...i tak dalej 

❤ Oczywiście coś musiało się zaciąć i była to winda,którą wjeżdżałyśmy na górę do centrum Blue City i wtedy to już nie było za zabawnie.

❤ Kupiłam sobie nową obudowę na iphone.+koszulę (nie mam zdjęcia,bo głupi aparat musiał się wyładować)

❤ Wieczorem znowu jadę do Blue City. Są tam takie targi,można tam zdobyć fajne rzeczy!np.biżuteria,bluzy,zegarki na łańcuszku,ale jadę tam też,bo moja mama robi biżuterię i tam można ją kupić.

 Jadę wieczorem do koleżanki;) i nawet się z tego cieszę.






Teraz sobie chrupię orzeszki:) i spadam się uczyć papa:*
A wy co robicie w Sobotę?


Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

11 komentarzy:

  1. Są jakieś jeszcze inne kolory?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak były :) zielona,żółta i chyba czarna .

      Usuń
  2. Ja już od dawna obserwuje :)
    Teraz liczę na to samo u mnie
    i wogóle świetny nagłówek świetny blog świetne zdjęcia i świetna obudowa do telefonu. wszystko świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :)



    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nudzę i czytam waszego bloga;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Więcej notek dodawajcie *_* Pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sobote spedziłam poza domem ze znajomymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na kolejne posty =). Hehe . Uwielbiam czytać waszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym miec dziadka :)
    Ladnie ci w takim koczku :)

    OdpowiedzUsuń