Strawberry cream !

Heei:) Nie wiem co się dzieję,ale dodałam jeszcze dzisiaj szybki post  O tym jak przed chwilą zrobiłam sobie pysznego shake'a ❤ I teraz chciałabym was z nim trochę zapoznać:) Zrobiłam go w 
...Trudno mi powiedzieć:),bo latałam z tym aparatem jak głupia haha,ale chyba tak około 10 min. bez fotografowania:) A teraz zapraszam...

Macie tutaj mój przepis na : Strawberry cream ! 


Czego potrzebujemy?
-dwa jabłka 
-pudełeczko truskawek 
-limonka



Umyte! jabłka pokrój na plasterki,kawałki
 Zmiksuj je mikserem albo włóż do wyciskarki soków,a uzyskasz koktajl.

Truskawki zmiksuj i dodaj plasterek limonki (dla smaku i w całości) 



Łyżeczka cukru,wlej wyciśnięty wcześniej sok jabłkowy i dolej go do truskawkowego  


Ta Da!❤ tak oto powstał : Strawberry cream .

Próbowaliście takich koktajlów wcześniej? 



Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

5 komentarzy:

  1. Dobry pomysł,ale po co ta limonka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do koktajlów to piłam bananowy ;>

      Usuń
  2. naprawdę świetne!
    fajny post
    Zaobserwowałam twojego bloga
    Zapraszam na mojego i LICZĘ NA TO SAMO jesli ci się spodoba
    willbefineee.blogspot.com
    Będzie mi BARDZO BARDZO miło!

    + NOWY FILM NA MOIM BLOGU

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy!♥I też zaobserwujemy :)

      Usuń
  3. brakuje mi takich koktajlów, a latem smakują najlepiej. ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń