Walentynki - czyli cała ja.

Dzisiaj Walentynki! Czy je obchodzę? nie. I dobrze mi z tym..Oczywiście powiem "Szczęśliwych Walentynek" czy jakoś tak,ale żeby pasjonować się tym?nie.Poza tym jestem dopiero w podstawówce,a wielkie miłości jeszcze przede mną :) Jedyne co dzisiaj zrobiłam to założyłam legginsy w serduszka i było O.K :) Teraz coś o mnie i Walentynkach ❤ + Miłosne cytaty.

❤ Zawsze oczekuję tego 'kogoś' kto wyzna mi coś.
❤ Po Walentynkach myślę,że to już koniec.
❤ Pocieszam się tym,że jeszcze nie raz będą Walentynki
❤ Jak widzę osoby które wpychają sobie lizaczki w kształcie serduszek to normalnie zwymiotuję :(
❤Głupie jest kiedy dziewczyny wysyłają sobie walentynki.
❤W sumie cieszę się gdy nie dostaję walentynki,bo cała klasa się nie gapi i nie myśli kto wysłał mi tę kartkę.



"Heaven is a place on Earth with you!" 
"Sometimes love is not enough and the road gets though i don't know why"  

"Bo facet jest od tego by pisał pierwszy" 


"I think I'll miss you forever,like the stars miss the sun in the morning sky" 

A wy obchodzicie Walentynki?


Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 komentarze: