Why is it Thursday ❤ ?

Heei. Czwartek,czwartek testy,BALET! U mnie w szkole mamy balet.Niestety jeszcze do tego w ten Czwartek w którym myślę "hmm byle do piątku!".I to mnie wkurza w chodzeniu do szkoły :( Nie miałam czasu zrobić zdjęć,więc usiadłam i cyk  Chciałybyście,żeby na blogu pojawił się jakiś outfit of the day? Mi się zdaję,że nawet dobry pomysł:)

 A teraz zapraszam do oglądania :) 

Wiecie co? : haha wkurza mnie też ta piłka z tyłu :)


Pamiętajcie.. : Napiszcie w komentarzu ;zapraszam na mojego bloga,a my chętnie wejdziemy
Like for like

Jakby co to zdjęcia robiłam w tej chwili 

To ja spadam i żegnam was z tym krótkim postem

PS. Macie może bluzę bejsbolówkę?

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

18 komentarzy:

  1. Super blog! Zapraszam na mój dopiero zaczynam !http://zuzka-zuzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia *.*

    obserwuję i zapraszam na karoo-kaaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, ja już obserwuję teraz wy. :)

    Nie, nie mam bejsbolówki. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bejsbolówkę ;)
    Ślicznie wyszłaś ^_^ też bym chciała mieć balet , ale jakoś wystarczą mi te zaj. chyba co mam na razie xd :)
    Nie mogę uwierzyć jak się dobrze z siostrą dogadujesz , ja mam 2 . Ze starszą super , ale młodsza , która ma 13 latek nie jest do zniesienia czasami :**
    Powodzenia w prowadzeniu :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. - Iza :)
      Zapomniałam się podpisać :D

      Usuń
  5. ojej, jaki cudowny blog! Super zdjęcia, ja mam 2 bejsbolówki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog :D Śliczne zdjęcia :)Mam jedną bejsbolówkę ;--)

    kingaicaroline.blogspot.com <--dopiero zaczynamy ,przydałyby się rady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) wpadniemy hehe❤

      Usuń
    2. +Zdjęcia przerabiamy w photoscape ;--)

      Usuń
  7. wow !!!! ale masz śliczną bluza!:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne zdjęcia :))

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog ;)) Mam bejsbolówkę ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog ;)) Mam bejsbolówkę ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. http://charlotte-charlotte-123.blogspot.com/
    dopiero właściwie zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń