5 ideas for friday ♥

Heeeiio !
Najpierw chciałybyśmy podziękować za wszystkich obserwatorów!<3 
Pamiętajcie: gdy będzie 100 obserwatorów zrobimy konkurs:).

Co to dzisiejszego dnia to nie poszłam do szkoły, bo mi się nie chciało, ale za to muszę zrobić wielkie porządki w pokoju i w szafie. Dzisiaj przyjeżdża Blue,więc porobimy sobie zdjęcia - sweet focie. haha.
A jak widzicie, wczoraj na szybko zmieniłam nagłówek. Razem z Blue wybrałyśmy zdjęcia, ale jedno się nie wyświetliło:( i tak planujemy zmiany w najbliższym czasie.

W weekend planuję dodać filmik o moim najlepszym przyjacielu- piesku Loli. Blue umie fajnie przerabiać filmiki, więc mamy nadzieję, że się pojawi. Może jakieś tagi albo routine? Zobaczymy.




 Wiecie co? Uwielbiam opisywać  moje pomysły na spędzenie czasu z przyjaciółką albo w piątek:)
To moje pomysły:


1.Dobry film! -komedia romantyczna,horror,komedia:) 
Uważam, że to nawet dobry pomysł, bo co można robić jak pada, pada i pada śnieg! i jest -10 stopni .



2.Wypad do kina-z przyjaciółmi ♥ 
Chyba też się dzisiaj skuszę na wyjście do kina i mały shopping:) 

3.Sprzątanie- pokój segregacja 
Trudno mi uwierzyć, że coś takiego piszę, ale to nie jest wcale taki zły pomysł! Włącz muzykę i sprzątaj.


4.Blogi!
Skomentuj blogi innych!Poszukaj inspiracji:) Dodaj posta.

5.Cook-ugotuj sobie coś niezwykłego 
Ja gdy byłam młodsza uwielbiałam miksować:) Czekolada,jabłka + mleko? Wymyśl własną potrawę:)


A wy macie coś w planach na piątek?

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

38 komentarzy:

  1. Ja również uwielbiam spędzać tak czas w piątek..no, oprócz gotowania, bo nie potrafię =D
    Ale niestety dzisiaj czeka mnie dzień z nauką, bo cały tydzień się leniłam i do szkoły nie chodziłam =D
    Miłego weekendu =D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka :)
    julka-jullka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny naglowek ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. piątek- telewizor <33
    fajny blog ;)
    www.ally-aally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. o Lol fajna koszula :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale tyś sliczna:)
    Obserwujemy?
    Ja już obserwuję.
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia no i fajne pomysły ;)
    ja już obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w piątek przepisuję lekcje z całego tygodnia, siedzę w łóżku z kubkiem herbaty i oglądam jakiś fajny film ^^. Ale twoja lista opisuje bardzo wiele moich piątków :D. Zapraszam do siebie :) + obserwuję i liczę na rewanż ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. ja planów nie mam - będę pewnie leniuchować ;)
    bawcie się dobrze ;))
    + ładne zdjęcia ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w piątek odpoczywam od szkoły.;D
    3 zdjęcie jest takie śliczneee ♥
    Zapraszam: http://szpartyna097.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia. C; Powodzenia w filmiku.
    zielonookaszatynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wypad do kina najlepszy pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na piątek nie, ale jutro mam spotkanie bloggerów :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. super blog !
    śliczna jesteś ! : ***

    zapraszam : http://love-freedom12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały blog. Odwiedziłam was pierwszy raz wcześniej a teraz jestem drugi raz. Macie bardzo fajny blog. Dużo zdjęć i w ogóle. Bardzo ładne jesteście :)
    Zaobserwowałam waszego bloga i zapraszam na mojego o ile to dla was nie problem. :)
    Interesuje się fotografią więc moje zdjęcia robione są amatorsko. Korzystam ze zepsutej cyfrówki a mimo to ludzie myślą, że fotografuje lustrzanką.
    Zapraszam: http://megan-06.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczny Blog ; ) Śliczna jesteś ♥ .
    Zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Obserwuję i liczę na rewanż ; *

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna bardzo! :) Ciekawy blog ; *

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna jesteś :* obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz uroczo ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Na drugim zdjęciu jesteś podobna do Lucy (www.lucy-luucy.blogspot.com)
    Ślicznie wyszłaś :x
    XOXO Nika
    ps.: Obserwuje i zapraszam do siebie : www.by-nika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz ślicznie;*
    Oj tak shopping i dopieszczanie pokoju jak najbardziej w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś przrpiękna. Cudowna koszula.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka ty śliczna ;o *.* ♥
    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo! ;)
    julia-juuliaa.blogspot.com
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  24. zaczęłaś obserwować? bo mi nie wyskoczyło? ;o

    OdpowiedzUsuń
  25. Przeglądam twój blog i wydaje mi się świetny;) Jestem nowa w tym całym blogowym świecie, ale coraz bardziej mi się tu podoba :)
    zapraszam do siebie : http://thankgodimwoman.blogspot.com/
    Byłabym wdzięczna za pozostawienie jakiegoś znaku po sobie, może wskazówki, co do prowadzenia bloga , dzieki :*

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne pomysły, może z jakiegoś skorzystam w moim planach na sobote :))

    is-charlie.blogspot.com
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  27. odpiszesz mi na moim profilu jaki masz model telefonu? :*

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczna jesteś <3
    Proszę zajrzyj do mnie , zaobserwuj oddzwiecze się ♥ To dla mnie ważne ;*
    oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nominowałam Cię do Varsatile Blogger Award . Szczegóły na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne zdjęcia, ja skupię się w ten weekend na punkcie 1 i 4 :)
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  31. ładne zdjecia, i koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobry film z przyjaciółką to coś fajnego :)
    Oddaj włosy ♥

    Zajrzyjcie jak znajdziecie czas , to dla mnie ważne , bo baaardzo lubię Was i Wasz blog <33
    http://life-natka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń