Chill on thursday !

Heeei ! 
brrr zimno dzisiaj! ;( -13 ,ale teraz jest cieplej i dobrze :) Czwartek jest do bani,ale dzisiaj mieliśmy rekolekcje i kościelne śpiewy,więc było fajnie.Jutro też mam rekolekcje,więc będę miała dużo czasu na kolejnego posta;) Mam nadzieję,że Blue też coś doda,ale jak wiecie Blue jest w gimnazjum,a tam nie ma czasu :( Nic konkretnego nie robiłam oprócz picia herbatki i jedzenia suszonych moreli haha.



A oto i śliczny kubeczek,który dostałam od św.Blue pod choinkę <3 


Chcecie jeszcze zimę czy już wiosnę?


Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

21 komentarzy:

  1. u mnie też tak zimno :C

    OdpowiedzUsuń
  2. OCZYWIŚCIE, ŻE WIOSNĘ! C: Śliczne zdjęcia.
    zielonookaszatynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chce wiosnę ale u mnie cały czas zima ..:( Zapraszam do mnie
    http://zuzka-zuzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam rekolekcje dopiero 25 ; )

    Obserwujemy?
    fuckingeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. skąd masz bluzkę ? :)
    fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super naglowek ! :) bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam Cię do liebster award ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie kupiłaś ten kubeczek ? (;

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chcę już oczywiście WIOSNĘ. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia i świetny ten kubek ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zimo zostań !
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. masz fajny nagłówek jeżeli sama robiłaś to zapraszam możesz wygrać w zamian za nagłówek reklamę waszego bloga


    +obserw. i liczę na to samo zapraszam priml0vely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie masz włoski związane ♥
    zapraszam i jesli masz życzenie dodaj ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Eeee, mi się już rokolekcje skończyły niestety. Ale jesteś ładna i w ogóle fajny ten koczek, uwielbiam takie rozwalone fryzury ;)
    Co powiesz na obserwację? Spodobał mi się twój blog, więc ja już klikam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiosna :D ale jesteś bogata

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym by była już wiosna :c
    ciepełko i wgl.. ;)

    obrazkiweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń