Kosmetyki + recenzja :)

Heii wszystkim ♥ !!
Nie wiem jak u was, ale u mnie tak sypie śnieg ... masakra :(. Za dwa dni jest pierwszy dzień wiosny. Myślałam, że się rozpogodzi , ale oczywiście tylko sypie i sypie -.- No trudno.Trzeba przeczekać, w końcu kiedyś musi przyjść wiosna ... 


Dzisiaj post o kosmetykach, których używam na co dzień do pielęgnacji twarzy. Dorzucę również parę słów opinii :) 

A więc : 

1. ♥ Na początek myję twarz takim oto żelem Garnier.



Żel do twarzy Garnier - jestem z niego zadowolona. Może po umyciu nie następuje jakaś bardzo widoczna zmiana , ale na pewno działa dobrze. Czuje się, że skóra jest oczyszczona :) 

2.♥ Następnie oczyszczam twarz tonikiem.

 

Tonik Under 20 - Moim zdaniem również gołym okiem nie widać jakiś większych zmian. Ale po oczyszczeniu odczuwa się ulgę. Dosyć dobrze matuje. 

3.♥ Smaruję twarz kremem.


Krem Under 20 - z tego kremu jestem bardzo zadowolona:) Bardzo dobrze nawilża , matuje i wygładza skórę. Szybko się wchłania w skórę. 

4.♥ Nakładam ten oto krem punktowo na niedoskonałość.

 

Aktywny żel punktowy Under 20 - bardzo lubię ten produkt Under 20. Dobrze działa. Po posmarowaniu wieczorem, rano zazwyczaj zostaje tylko nie wielki ślad po niedoskonałości. 

Mam nadzieję, że się podobało :)

♥A czy wy macie jakieś swoje ulubione kosmetyki ?♥

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

15 komentarzy:

  1. Fantastyczne Zdjęcie ; ) Blog świetny ; ) Zapraszam także do siebie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Obserwuję i pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie świetne zdjęcia *-*
    Śliczna jesteś!
    +obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Też używam Garniera, tylko że takie 3 w 1. I używam też tego kremu matująco-nawilżającego, a co do tego punktowego, to nie wiem gdzie go kupić.

    Obserwuję+liczę na rewanż.

    Zapraszam na bloga:julalula.blogspot.com

    Zapraszam na konkurs:http://julalula.blogspot.com/2013/03/przepraszam-ze-wczoraj-nie-pisaam-bo.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosuje Under 20 i polecam ; )
    A co do śniegu za oknem, to mam go serdecznie dość !



    fuckingeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używam żadnej z tych rzeczy, ale za to u mnie tak samo pełno śniegu i sypie jeszcze.. ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie również świat zasypany. Ładne zdjęcia. Przydatny post.
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. rano tak sypało, że mój tata się zakopał jak wiózł mnie do szkoły! ;o
    ja używam rano tylko wody :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chwilowo nic z tego nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też niestety pełno śniegu. Z tych produktów nie używam żadnego ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taki sam żel z garniera tylko bez pompki :D
    A Under Tweenty kiedyś mi podrażnił skórę i sie zraziłam

    http://life-natka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne zdjęcie i fajne kosmetyki ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ty jesteś śliczna! Uważam że masz na tyle ładną cere ze nie musisz używać tych wszystkich kosmetyków :) Ale każdy robi jak lubi :)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga:)
    http://alexlikeyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę przetestować koniecznie ten żel do twarzy z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń