Muzyka śpiewanie itp.

Heii !
Dzisiaj sobota ... nic nie trzeba robić ... :) Cieszę się, że jutro jest niedziela, a nie poniedziałek. Mam w szkole tyle testów,że szkoda gadać.
No ale dobra koniec przynudzania i narzekania na szkołę. Dzisiaj mam dla was posta związanego z moją pasją czyli - śpiewaniem + do posta dołączam filmik :)




 


 
 



A oto mój cover Summertime Sadness: 

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

48 komentarzy:

  1. To ty spiewasz ? ;o Ale glos *-* W jakim programie to nagrywasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bylo nagrywane w studiu nagraniowym :)
      Chcialm nagrac w domu , ale jednak nie ma takiego samego efektu co w studiu.

      Usuń
  2. Fajny filmik. Boskie zdjęcia <3
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry filmik ; )
    I masz śliczne włosy !


    fuckingeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny filmik ;)
    Podoba mi się twój gif i to bardzo.
    Jeśli mogę spytać to jaki aparat używasz ?

    Zapraszam na mój blog:
    http://megan-06.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli chodzi o aparat to roznie. Ale akurat na tych zdjeciach to Canon 500D :)

      Usuń
  5. Nie odtwarza mi się filmik, ale pewnie jest świetny, choć chciałam usłyszeć jak śpiewasz . : c
    Świetny nagłówek . ♥

    http://gabi-basiaa.blogspot.com
    Basia. ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też się nie odtwarza filmik :c ale przeszłam na yt XD
    Masz na ustach jakąś pomadkę ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ty śpiewasz to Summertime sadness ? :o
      Jeśli tak to jesteś genialna *_*

      Usuń
  7. jeju, jaka Ty jesteś ładna :)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś zaje....ista ślicznie śpiewasz i wogóle jesteś za ładna ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ty ładna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super!Naprawdę jestem pod wrażeniem;)
    obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki masz model telefonu? <3
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy,bo jest nas dwie :) i nie wiemy kogo się pytasz hehe,ale obydwie mamy iphone ♥

      Usuń
  12. jakie śliczne zdj. <3 :*
    http://dareeg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy filmik mi się nie włącza ; /
    Ale drugi z tym jak śpiewasz to po prostu rewelacja *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie spiewasz :)
    mam też pytanie do zdjęć, jakim aparatem je robisz ?? bo maja świetną jakość

    is-charlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor włosów... piękny!<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz boskie włosy <3
    A głos... świetny <33 zazdroszczę wręcz =D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz świetny głos ! Idź do Mam Talent !
    Jesteś lepsza od samej Adel :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka ty śliczna, i masz cudowny głos ;3

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś śliczna i masz przepiękny głos! Zarąbisty blog, będę wpadać, obserwujemy ? ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. pieknie zaspiewałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ŚWIETNY GŁOS!!
    Zazdroszczę!
    Śliczne zdjęcia <33

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak oglądałam filmik to wydajesz sie ciepłą i spokojną osobą. :)
    http://stronaslonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ładne zdjęcia i gif.
    fajny filmik. Adele <3.
    ładny masz głos *.*
    ile ja bym dała, żeby umieć śpiewać.. ;c

    OdpowiedzUsuń
  24. dzięki za odpowiedz :)
    a podasz mi jakiś do ciebie kontakt? Bo chcę się popytać o parę rzeczy ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku ale ślicznie śpiewasz!
    I jesteś baardzo ładna. ♥

    Obserwujemy ?
    http://life-natka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ładnie śpiewasz :)
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  27. Geeeenialny glos <3
    Jak ja bym chciala tak spiewac ! :)
    Obserwujemy?
    optymistycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz strasznie miły głos :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Już się odtworzył . XD
    Masz bardzo taki hm.. mocny ? nie wiem jak to określić , może dojrzały będzie lepiej pasował , głos ; )
    a przez to taki genialny . :D
    jak ja bym chciała tak śpiewać . . : |

    pozdrawiam .
    Basia . <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Super *___* <33
    ładny masz głos, zazdroszczę :c

    http://chizorumineko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. masz cudowny głos *-*
    + jesteś śliczna C:

    OdpowiedzUsuń
  33. Boże , sory za ten ostatni komentarz, , ten o wygladzie bloga , mam otworzone pare kart i sie pomylilam ;/ Przepraszam ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak dobrze, nieważne ;C Świetny wykon :)

      Usuń
  34. boszzz!.!. Jak ty pięknie śpiewasz !! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń