OOTD ❤

Heii!  Chciałabym wam pokazać mój "Outfit of the day " Nie jest może na tę pogodę :),bo na dworze jest -4 :(,ale mam nadzieję,że wam się spodoba. Jedyną rzeczą zimową są emu :) 

*Mam pytanko:Czy ktoś z was używał balsamu/kremu CARMEX ❤ ? Chciałabym sobie taki kupić,bo mam bardzo suche usta:( i trochę mnie to wkurza. Zapraszam do oglądania. 








koszula house/ spodenki h&m/buty emu 

photos by: Blue 

Macie jakąś swoją ulubioną pomadkę/błyszczyk ?

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

16 komentarzy:

  1. świetny blog!
    Pozdrawiam
    dadiprezentuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodko :)
    Ja używam Carmexu i gorąco polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ps. Usuńcie weryfikację obrazkową to ułatwi komentowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie! ;)) pozdrawiamy ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia i masz bardzo fajny styl :)
    obserwuje i licze na to samo z twojej strony. :)
    mojeszalonezyciexd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie stylizacja nie bardzo na zimę, ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Carmex jest chyba jednak nieco przereklamowany... Wszyscy go zachwalają, ale lepszy jest balsam miodowy z Avonu. Jeśli jednak skusisz się na Carmex - nie kupuj miętowego, jest paskudny.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna stylizacja :)

    juleczkablog.blogspot.com -wpadnijcie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na konkurs - do wygrania dowolne okulary :)

    marijory.blogspot.com/2013/02/28-lutego.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw ;) Uwielbiam ogrodniczki i buty Emu ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog, będę odwiedzać, jednocześnie zapraszam do mnie
    los-angelos.blogspot.com/?m=1
    :)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń