post jak post

Heii ! ♥  
Dzisiaj  piątek . Ostatni dzień w tym tygodniu szkolnym. Teraz weekend :) Niestety w tym tygodniu nie spotkamy się razem z Mery,ponieważ tak jak wam już mówiła , pojechała do Szwajcarii. Ale za tydzień już wraca :) 
Wczoraj był pierwszy dzień wiosny-czyli dzień wagarowicza. Wkurzyłam się trochę , bo okazało się, że w mojej szkole nie obchodzi się dnia wiosny, co oznacza , że były normalne lekcje -.- W podstawówce przynajmniej coś tam było organizowane  , ale w gimnazjum to już nie ... eh..   
+ dzisiaj "Zmierzch" o 20.00 na tvn !! Oglądacie ?? :)





A wy  jak obchodziliście dzień wiosny ? 

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

41 komentarzy:

  1. boskie fotki :D
    ja nie obchodziłam - w szkole siedziałam ;c.
    eeh, taka wiosna? to ma być wiosna?! u mnie pełno śniegu ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ! *.*
    Ja dzień wiosny w domku bo śnieg -,- grr ; d

    http://cukierkoweloove.blogspot.com/
    + Obserwuje , liczę na to samo ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 fotka zajebista ;d


    zapraszam priml0vely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne zdjecia! :)
    Obserwuje :)
    Zapraszamd do siebie-http://magdas-
    world.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia. 1 dzień wiosny spędziłam w łóżku :( obserwuję :)
    W wolnym czasie zapraszam do mnie: ninaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mieliśmy apel na podstawie "Mam Talent",który organizowałam ja z koleżankami :) Nie oglądam dzisiaj "Zmierzchu",chociaż go uwielbiam i chyba 100 razy oglądałam,bo oglądam mecz o 20.15 <3
    julka-jullka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. musisz być taka ładna ? *_____*
    ty i Mery to siostry ? : ]

    pozdrawiam, Basia. <3
    http://gabi-basiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zamierzam oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz ładne okularki c; Masz jakąś wade?

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas wszyscy mieli ubrać się na zielono i wtedy nie byli pytani :)
    Zmierzch oglądałam milion razy, więc raczej nie :3
    Czemu nie pojechałaś z Mery?

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha,bo Mery to moja siostra cioteczna!:),ale praktycznie spotykamy się codziennie + Jesteśmy przyjaciółkami <3

      Usuń
    2. O matko! Przepraszam, nie wiedziałam :)

      Usuń
  11. Ale śliczne zdjęcia. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nigdy w życiu nie byłam 21.marca w szkole


    fuckingeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzien wiosny obchodzilam lepiac balwana xD
    Bardziej swietowalam dzien wagarowicza :P

    OdpowiedzUsuń
  14. a oglądam mecz dzisiaj, "Zmierzch" znam prawie na pamięć :D
    masz przepiękne włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. JAJU JAKIE MASZ PRZEPIĘKNE WŁOSY *.*
    Ja 1 dzień wiosny z klasą spędziłam w kinie. ; )
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! : *

    OdpowiedzUsuń
  16. masz świetnego bloga będę tu wpadać bardzo często♥ Bardzo zależy mi na tym abyś wpadła i może skomentowała ? :* Pozdrawiam cass-idy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. U nas też nie ma Dnia Wagarowicza...W tamtym rou jedna z klas cała poszła na wagary a już następnęgo dnia mieli cały dzień tylko i wyłącznie matematyke i fizyke, za kare... Strasznie jesteś śliczna:) Pozdrawiam was! I zachęcam do zajrzenia na mój blog :)

    http://alexlikeyou.blogspot.com/


    + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny blog :) Obserwuję i będę wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie mimo rekolekcji połowa szkoły poszła na wagary..^^
    Śliczna jesteś :]

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja w tym roku nie obchodziłam dnia wagarowicza ;d, ale w ten dzień w szkole mieliśmy zorganizowane jakieś akademie itp ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. A u nas w szkole na dzień wiosny był Harlem Shake <33

    Obserwuję i liczę na to samo ;>
    Imagine-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne jesteście obie *_* mam pytanie, bo już nie ogarniam xd , wy nie mieszkacie na stałe razem? o.O

    OdpowiedzUsuń
  24. U nas nie ma dnia wiosny ;( Ale z 29 osób do szkoły przyszło tylko 16. xd
    Ja tez przyszłam, bo mama mi kazała. -,-

    Zdjęcia są Mega *.* ♥ Soo cute ;3

    Zapraszam do mnie: http://oursweetlifeindiary.blogspot.com/
    +Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładna jestes :)
    Obserwuję :)
    Zapraszam na moje blogi :) http://klaunusiaitalusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne zdjęcia ;)


    Obserwujemy ??
    Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  27. Hey , zostałaś nominowana do Tagu "11 pytań do...".
    Więcej info. w 2 części najnowszego postu : )
    Link do postu : http://ronni-bloog.blogspot.com/2013/03/16-tag-zakupy.html

    Mam nadzieję, że weźmiesz udział : )

    + bardzo fajny blog : )

    OdpowiedzUsuń
  28. ja byłam w domku ; d
    Podoba mi się Twój blog < 33
    Jest zajebisty *.*
    zapraszam do sb : nothing-is-beautiful.blogspot.com
    + obserwuję.

    P.S Pięknie wyszłaś na tych zdjęciach < 3

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładna jesteś , zazdroszcze ^^
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczna jesteś razem z siostrą *_* świetny blog-obserwuję, zapraszam do mnie-dopiero zaczynam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale ci ładnie w okularach ;o <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie wyglądasz w okularach :*
    Chciałabym zobaczyć w całości wasze pokoje :D

    OdpowiedzUsuń
  33. slicccnnna ♥♥♥ Wika

    OdpowiedzUsuń