Quite normal day ❤

Hejj !  
 Jeju,  ale dawno nie pisałam ... strasznie dużo roboty miałam przez ten tydzień , sprawdzian za sprawdzianem :( Ale pocieszam się tym, że idzie wiosna, będzie cieplej i będzie można robić zdjęcia na dworze ! hurra ! Już nie mogę się doczekać :)  Podobno ten weekend ma być chłody, ale trudno. Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu będzie lepiej :)  


Jak będzie lato ! To dopiero będzie :) Duuużo zdjęć z wakacji ...  


haha jakie włosy❤ 

 
Dzisiaj dzień nawet przyjemnie upłynął :) Z całego tygodnia najbardziej lubię czwartki ! , ponieważ : 
mam tylko 5 lekcji i kończę o 12.20. 
nie mam j.polskiego 
nie mam w-f ( a pod koniec tygodnia nigdy mi się nie chce :] ) 
mam dosyć luźne lekcje :))  


To tyle. Przepraszam za post tak jakby "bez tematu",ale nie miałam pomysłu :) 

A jak wam upłynął ten dzień ?

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

20 komentarzy:

  1. Ja mam w czwartki takie sobie lekcje. ;//
    A ja dziś nie byłam w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbardziej nie lubię czwartków :D
    Ładne zdjęcia ;)
    julka-jullka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. czemu masz taką dziwną minę na 2 zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez obrazy,ale ta Mery jest ładniejsza :p

      Usuń
  4. Czego używasz do pielęgnacji ust ? Jakaś szminka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zwykły, bezbarwny błyszczyk :))

      Usuń
  5. Ja w czwartki też mam dosyć luźne lekcje ;) Ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdj. ;)

    Aaa ! idzie wiosna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację, zdjęcia na dworze? O matko, zapomniałam już jak to jest <3
    super blog <3

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie dziś śnieg spadł, wiec weekend tragiczny :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego z okazji dnia kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz cudowne włosy ! *o*

    pozdrawiam !! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne włosy i oczy masz ! ♥
    Ja uwielbiam piątki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka Ty śliczna *_*
    zapraszamy do siebie. dopiero zaczynamy :)

    OdpowiedzUsuń