Sunday, learning, quick post ...

Hei  !  
Pościk na szybko :) Wczoraj nocowałam u Mery. Zrobiłyśmy sobie mała recenzję kosmetyków. Czyli co jest skuteczne a co nie. Potem oglądałyśmy film : "Wyznania zakupoholiczki". No więc spać poszłyśmy około 1 w nocy . Barrrdzo było fajnie ! :)

 


 

 

 

 



Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

11 komentarzy:

  1. Dziękuję !:)
    fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam ten film, super jest ^^
    Ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też oglądałam! Bardzo go lubię :D

      Usuń
  3. Piękna jesteś ;**Zapraszam do mnie ☻

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jesteś, widzę udana nocka :)
    Obserwujemy i zapraszamy do siebie ~!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznaa! ;3
    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo! ;)
    julia-juuliaa.blogspot.com
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  6. To czekam na post z recenzją :>
    Ślicznaa <3

    Obserwuję i liczę na to samo
    Link do mojego bloga jest TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam ten film , był fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem chora więc jutro chyba sobie obejrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh...my....god!!! You look so beautiful!!! Confessions of a Shopaholic is a fun and stylish looking film ;)
    You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other (OBSERWATORZY)? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń