Święta ! Idą święta !

Heii wszystkim !!! ♥ 
Od razu chciałam was przeprosić za czarno-białe zdjęcia, ale nie miałam ochoty dawać kolorowych. Niby idą święta wielkanocne i trzeba się cieszyć, ale jest tak strasznie zimno i jeszcze śnieg wszędzie leży ..
No ale nie ważne :) Gdzie wy spędzacie święta ? Ja pewnie pojadę do babci, a potem spotkam się z Mery. Oczywiście dopiero jak wróci ze Szwajcarii. Właśnie ! Kiedy ona wróci ... mam nadzieję, że przywiezie ze sobą dobre zdjęcia :))
Dzisiaj dzień jak to dzień. Jutro chyba nie pójdę do szkoły ♥  . W końcu to ostatni dzień przed przerwą. Jestem już zmęczona. Musze trochę odpocząć, dlatego barrrdzo się ciesze, że nadchodzi Wielkanoc. Jeśli mi się uda to postaram się w trakcie Wielkanocy zrobić parę zdjęć związanych ze świętem :))
Z góry przepraszam was za tak jakby posty "bez żadnego tematu". Gdy będzie cieplej na pewno się to zmieni. Przyszedł mi również pomysł do głowy. Jeśli macie jakieś propozycje na posty , chcecie żebyśmy  zrobiły o czymś post to śmiało mówcie :) ♥ 







Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

50 komentarzy:

  1. Świetne zdjęciaa *.*


    nacy-naacy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczna jesteś . *.*
    Czarno białe czasami mogą być lepsze od tych kolorowych . <3

    pozdrawiam,Basia. ♥

    http://gabi-basiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogła byś zrobić filmik room tour ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam lubię czarnobiałe zdjęcia ; )


    fuckingeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczna *-*
    Przypominasz mi Ashley Olsen :D
    Obserwujemy c: ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne fotki...
    obserwuje i zapraszam http://stronaslonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie spodobał mi się Twój blog ! Z pewnością będę zaglądała tu częściej.
    Komentujesz ? Obserwujesz ? Robię to samo ! :>

    http://my-life-my-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia :)
    bardzo lubię Waszego bloga ;))

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia ;)
    Ja święta spędzam w domu :>

    OdpowiedzUsuń
  11. podobają mi się twoje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O'tagowałam Cię u mnie do tag: bloggowanie
    http://julka-jullka.blogspot.com/ - szczegóły tu!
    Liczę,że odpowiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie wy jesteście śliczne*.* + macie świetego bloga, już dodaję do obserwowanych, żeby mii się gdzieś nie zgubił ;)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominuję Wasz blog do The Versatile Blogger Awards. Więcej informacji na moim blogu : http://tajemnicetransformice.blogspot.com/2013/03/the-versatile-blogger-award.html Jest to blog, o grze, ale ja zostałam nominowana i musiałam to tam napisać ;P Świetny blog ;3

    Pozdrawiam

    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam magię czarno-białych zdjęc dlatego jak najberdziej mi pasują :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś nominowana do Libster Award.
    Więcej informacji na moim blogu:
    http://optymistycznieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. swietne zdj, na ten blog trafiłam przypadkiem i nie żałuję. bardzo mi się tu podoba, obserwuję i na pewno bd tu częściej ;) jakbys chciala to tu masz moj blog : http://swageverywherebitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam cię na mojego bloga. Twój jest naprawdę świetny! będzie mi mi ło, jeżeli mnie odwiedzisz i zostawisz po sobie ślad :D carmellosmille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia, masz piękne włosy.Zapraszam do mnie mam nowy fajny konkurs.
    Obserwuję i liczę także na was!
    mojeszalonezyciexd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietne zdjecia :)

    mm-adi.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  21. to wy z Mery nie jesteście biologicznymi siostrami?

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteście bliźniaczkami???I czy urodziłyście się 2000 czy 1999 roku????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, one są siostrami ciotecznymi.
      Blue urodziła się w 1999 roku, a Mery w 2000.

      Usuń
  23. Ładna jesteś :*
    http://w-zwierciadle--codziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak ten śnieg za oknem jest straszny ;/


    obserwacja za obserwacje ?
    http://lalastyll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojej jakie masz piękne włosy *.* Ja jakoś nie odczuwam tych świąt, ogólnie przestałam odczuwać jakiekolwiek święta ;p Pozdrawiam i obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale jesteś śliczna. *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś zajebiście śliczna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaka Ty jesteś śliczna, a postami bez tematu się nie przejmuj. Ja często takie piszę :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale masz piękne długie włosy *o*
    Zazdroszczę ;<

    OdpowiedzUsuń
  30. Też mi się wydaję, że jest zbyt ponuro na święta ;x
    olgarina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. mnie kompletnie dobija śnieg na dworze -.-''

    A zdejcia swietne i wlasnie bardzo dobrze, że są czarno białe ;)

    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  32. ja na święta przyjechałam do Polski na tydzieeń ;D

    a do tych zdjęć świetnie pasuje czerń i biel ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapraszam do mnie: purpurowalawenda.blogspot.com - super,fajny blog...

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakie masz cudowne włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  35. OO ale fajny blogg....

    OdpowiedzUsuń
  36. Jesteś prześliczna. :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Jesteś śliczna! Cudowny blog, obserwuję. :)
    www.lolowata-marika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale masz śliczne włosyy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. jestes taka sliczna ze mi sie chce plakac jak na cb patrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i anonimowy to ja Wika :)

      Usuń