tag: 25 faktów o mnie ❤

Heeei ! ❤ Dzisiaj przyjechałam do was z tagiem: 25 faktów o mnie :) 
Wszystko to jest prawdą o mnie :) Zaczynam: 

❤ Nie lubię kotów wyjątkiem jest kot Blue.

❤ Przez dwa lata mieszkałam na Ukrainie i chodziłam do szkoły amerykańskiej  

❤ Uwielbiam ryby!,ale tylko jeść :) 

❤ Blue jest ode mnie starsza o rok 

❤    Kiedyś uwielbiałam króliki miałam jednego i nazywał się  Łatek

  Nie lubiłam Lany del rey,ale polubiłam ją dzięki Blue 


 Jestem uczulona na duuużo rzeczy m.i.n : banany,czekolada,jajka,mleko,mąka 

  Kiedy już natknę się na bajkę dla dzieci to oglądam ją i idę na górę,ale po chwili zastanawiam się,że nie mam już żadnych zabawek :( 

 Kiedy odrabiam lekcję nigdy nie mogę mieć włączonej muzyki,bo szaleję 

 Uwielbiam latać samolotami i jeść tam kanapki 

 Zawsze śpię z moim psem 

 Uwielbiam pić soki!

 Moim ulubionym sportem jest taniec (chociaż nie wiem czy to sport..) Hip-hop 

 Zawsze rano nie wiem w co się ubrać .


 Nie lubię gdy ktoś wygaduje głupie rzeczy,a ja i tak wiem,że to są bzdury 

 Jestem dosyć niska 154,ale nie przejmuję się tym  

 Kiedyś mi mówiono,że jestem uzależniona od czesania włosów 

 Pamiętam moje uzależnienie od Fb!,ale teraz ro przeszłość hehe

 Lubię śpiewać,choć wiem,że Blue ma lepszy talent


 Nie jestem typem osób,która boi się zagadywać innych 

 Nie lubię zostawać sama wieczorem w domu! wtedy jestem przewrażliwiona 

 Nigdy nie mogę normalnie odrobić lekcji..albo na parapecie albo na podłodze 

 Nie lubię coli 

❤ Zawsze kiedy wstaję rano to myślę sobie jak 'oszukać' rodziców,że jestem chora i wtedy nie pójdę do szkoły 

 Kocham śpiewać pod prysznicem 

Mam nadzieję,że się podobało ;*

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

11 komentarzy:

  1. Super tag :)

    OdpowiedzUsuń
  2. opowiesz coś kiedyś o tej amerykańskiej szkole na ukrainie? :)

    ps. jakbyś mogła to wyłącz weryfikację obrazkową komentarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) Pojawi się może post jakiś związany z tą szkołą❤

      Usuń
  3. hahahah kilka rzeczy nam się zgadza, też nie lubię coli, nigdy nie wiem w co sie ubrac :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę , że tez jesteś uczulona na takie rzeczy jak ja ( oprócz mleka , jajek , mąki:)) Tylko u mnie dochodzi trawa , sierść , kurz , pyłki itp . :P
    Świetne ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu zapomniałam się podpisać ://
      - Iza

      Usuń
  5. ale fajnie! :)) Ja nigdy nie byłam na nic uczulona :) i się z tego cieszę

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wychodzisz na zdjęciach<3
    + masz śliczne włosy!!oddawaj:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha ja mam podobnie.Też śpiewam pod prysznicem i jestem uczulona na mleko i jaja, lubię soki, a coli nie znoszę, kocham taniec. Bardzo podobnie :)
    Zapraszam do mnie ♥ http://charlotte-charlotte-123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń