Tag:Mój zwierzęcy przyjaciel-filmik

Heeej! Dzisiaj postanowiłam dodać filmik - tag: mój zwierzęcy przyjaciel . Przerobiłam go na szybko i jest pół na pół.

Śmiesznie było,bo na koniec piesek odmówił posłuszeństwa i uciekł :( W ogóle gdy go kręciłam to chciało mi się śmiać potem..:)

 A Dziękujemy także za tak dużo obserwatorów! Jak obiecałyśmy będzie konkurs.Tylko,że wyjeżdżam w ten Piątek i blog przez tydzień prowadzić będzie Blue :) 



Mamy zamiar popracować nad kanałem na You tube,ale to dopiero po 4 kwietnia...To mój pierwszy filmik ,ale mam nadzieję,że nie zanudzę was na śmierć :)


 
(Przepraszam za tą fatalną jakość!,ale You tube strasznie ją psuje,więc obejrzyjcie w HD )




Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

21 komentarzy:

  1. jesteś sliczna :)


    http://fuckingeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wcale nie taka zła jakość ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka jesteś :) Ty się malujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś śliczna <3
    a podasz mi jakiś do ciebie kontakt? Bo chcę się popytać o parę rzeczy ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok,ale chodzi Ci o e-mail,numer telefonu?,bo może lepiej będzie na priv.:)

      Usuń
    2. najlepiej email :)
      Ja podam emaila prosze napisz :)
      olirus1@wp.pl

      Usuń
  5. Śliczny piesek *_* <3
    Świetny filmik ;>
    Zapraszam do nas! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jesteś śliczna. c: filmik świetny. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny sweterek ;D obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super filmik c; dziewczyny nagrajcie coś razem.Plisska;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. super filmik ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy mogła byś pokazać jak robisz tą fryzurę ?

    OdpowiedzUsuń
  11. jaka ładna :D

    ja już obserwuje, teraz wasza kolej :*
    juleczkablog.blogspot.com -liczę na komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fajny filmik :D
    Lola to ślicznota :DDD

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna jesteś! i piesek także ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Malujesz rzęsy i ogólnie pełny makijaż ? Zrób może filmik i pokażesz tam jak się malujesz i wgl.

    OdpowiedzUsuń