Telephone ?

Heii:) Szkoła zawitała ! i znowu mamy poniedziałek Dzisiaj postanowiłam napisać krótkiego posta o telefonach.Bo do czego  służą nam telefony ? Oczywiście 'każdy normalny człowiek' pomyśli,że do dzwonienia...,ale teraz wszystko się zmieniło :) Telefon nie tylko służy do dzwonienia ,ale też do innych rzeczy..


❤ Niektórzy wykorzystują swój telefon do robienia zdjęć :) Inaczej 'sweet focie' w sumie każdy w życiu musiał zrobić sobie takie zdjęcia. Ja też takie mam haha

❤ Teraz zauważyłam,że dużo ludzi gra w te głupie gry. Ja nie widzę w nich nic fajnego.

❤ Oczywiście telefon, to też muzyka,wiele osób po prostu słucha muzyki.

❤ Znam takie typy osób, co wciąż piszą i piszą wiadomości :) 

❤ Telefon = obudowa 


Ja osobiście myślę,że po to właśnie jest telefon. Uważam też,że ten gadżet to nie wszystko. Nie powinno się osądzać ludzi po tym jaki mają telefon! Przecież to nie jest najważniejsze .

Podsumowując ❤ : Warto mieć telefon i to jakikolwiek i robić zdjęcia,grać w gry,ale ważne żebyś był sobą :) 
A wy robicie sobie zdjęcia telefonem? ❤

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

15 komentarzy:

  1. nie za często ;)
    nie wyglądacie na bliźniaczki ;p
    także obserwuje i dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prawie cały czas robię zdj. telefonem, no chyba, że mam przy sobie swój aparat <3 też nie lubię tych gier.. i jestem typem smsowca :33

    jesteście bliźniaczkami? ;]

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ❤ nie jesteśmy bliźniaczkami :) Jesteśmy siostrami ciotecznymi no i oczywiście przyjaciółkami (;

      Usuń
  3. Ja używam przeważnie do słuchania muzyki i sms'owania :D
    A co do zdjęć, to nie, ponieważ a swój aparat noszę przy sobie chyba 24 na dobę XD
    Jesteście chętne na wspólna obserwację c: ?

    OdpowiedzUsuń
  4. masz fajne włosy xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jestes !;* + Ja zazwyczaj robię zdjęcia ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj sorka zapomniałam się podpisać ;P - aga

      Usuń
  7. Tak to fakt, bez telefonu teraz, jak bez prawej ręki ;p
    pozdrawiam, http://likesilvergirl.blogspot.com/ ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. bez telefonu nigdzie nie sie ruszam :) Nosze go ze sobą wszędzie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bez telefonu ani rusz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też tak uważam. Miałaś fajny pomysł na posta.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    jola-jolaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń