Think now or never

Heii heei Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją nową bluzę,którą kupiłam po zajęciach.. Podoba mi się napis na niej:) Ma  fajny  przekaz,który do mnie przemawia. Na przykład gdy coś będę chciała zrobić to najpierw pomyślę, a potem zrobię a nie na odwrót  
Trudno mi pomyśleć,że zaraz znowu do szkoły i tak od początku...szkoła,weekend,szkoła:( 
Chociaż przyznam,że czuję tą wiosnę już!



Tego tekstu można także użyć gdy nie wiesz jaką decyzję podjąć w życiu. Ja kiedy nie wiem co wybrać,po prostu kieruję się rozumem albo jakoś staram się myśleć czy mi się przyda (np.ciuch) 

 albo pomyśleć nad tym,żeby tego/kogoś  nie stracić :( Tak jak ja pokłóciłam się z chłopakiem o byle co,bo byłam już 'za bardzo' marzycielska...za dużo mi się w głowie po przewracało:)


Uuu już wiem!To jest tak jak z moją nieszczęsną matematyką albo raz nigdy sobie porządnie nie wytłumaczysz albo będziesz nad nią gnić nic nie umiąc i to się tyczy właśnie czasami niestety mnie ...


A wy macie jakieś pomysły? 

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

24 komentarze:

  1. Śliczna ♥
    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo! ;)
    julia-juuliaa.blogspot.com
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już zaobserwowałam ! Wasza kolej ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie kupiłaś tą zajebistą bluzę? :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. łooo :) świetny post, !!!
    ps.. mam podobnie :D

    obserwuje i Zapraszam DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna motywująca bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczna jesteś! :)
    już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia :>
    ja już obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybacz, że się ' odgapię ' i kupie sobie taką samą (: Genialna jest !

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się tu.
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna bluza !;) Lubię takie ciekawe i niepowtarzalne nadruki na ubraniach ;D Ja już obserwuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne zdjęcia:)
    obserwuje i licze na to samo:)
    juleczkablog.logspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się ta bluza. *.* ładne zdjęcia. ;)
    obserwuje i liczę na rewanż. ;*
    attka-attkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna bluza, masz piekne oczy!:)

    mogłabym prosić o kliknięcie w banner Sheinside na moim blogu? Z góry bardzo dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodka jesteś. Bardzo fajnie czyta mi się twoje posty obserwuję i liczę na rewanż. Zapraszam http://betiandbetti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. jaka słodka jesteś! ;) mega słodka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. FAJNIE TU :)

    Obserwuję i liczę na to samo;P

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna :)
    śliczna jesteś *.*

    OdpowiedzUsuń