to już jutro

heii ♥ Dzisiaj miałam luźny dzień.Teraz tylko pakuję się na jutrzejszy wyjazd.Nie mogę się doczekać!+Nie idę do szkoły. Tylko co ja będę robić w samochodzie? Pewnie dostanę głupawki :) 

♥Posłucham muzyki
♥Porobię zdjęcia 
♥Obejrzę film na laptopie 
i pogapię się przez okno samochodu.

Jestem w rosole co do pakowania.Jutro z rana wstaję i się pakuję a o 16:00 wyjeżdżam.


 Idę sobie poczytać jakieś gazety♥a zapomniałam o herbatce :)


Jestem wielką fanką herbat,więc zadam wam pytanie:
Macie jakiś ulubiony smak herbatki?

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

22 komentarze:

  1. Ja nie lubię smakowych. C: Udanego wyjazdu. Ale jesteś śliczna.
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbardziej lubię takie herbatki.. no.. normalne. :D . Twoje oczy *.* kochaam je. Obserwuję. Dzięki, że wy mnie też obserwujecie. Jakby co to mój blog to ninaa-blog.blogspot.com , ale to wam już nie potrzeebne :* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie wyjeżdżasz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjecia ;) A czym robisz ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś taka śliczna !
    I udanego wyjazdu ! ♥
    Ja nie wiem jaką lubię najbardziej , ale ogólnie to lubię kiedy herbata jest gorąca ♥ mmmm .

    OdpowiedzUsuń
  6. Śllliczne wloski masz *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :) Udanego wyjazdu!
    A cd herbaty najbardziej lubię z sokiem malinowym :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wo, też mam te Glamour z Gagą ♥ A co do herbaty - ostatnio bardzo polubiłam yerba mate, dobra :)
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Malinowa herbatka ;)
    To życzę udanej podróży slicznotko ! :)
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze zdj jest śliczne ! *.* Udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog. Widać, że masz konkretny pomysł na siebie i na tworzenie tego bloga- czego ja niestety nie posiadam. :-) Ogólnie jestem na nim pierwszy raz. Ładne zdjęcia. Gratuluję i życzę powodzonka, w dalszej jego realizacji haha! <3
    Ja dopiero zaczynam, chciałabym pisać dla kogoś, niestety brak subskrybentów... Jeśli chciałabyś mnie obserwować, ja nie pozostanę dłużna, tylko przypomnij mi w komentarzu, że obserwujesz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jesteś. *.* !
    Ja najbardziej lubię taką zwykłą z cytryną . mm . <3

    http://gabi-basiaa.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Basia . ;-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze zdjęcie-cudo!
    Mogłabym czytać waszego bloga godzinami . Żałuję , że dopiero teraz go znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jesteś ! *.* <3

    Zazdroszczę urody jak i bloga ♥♥♥

    Cukierkoweloove.blogspot.com + wkrótce zmiana nazwy ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie najlepsza jest Twinings Lady Grey pomarańczowa <3

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zwykła herbata z odrobiną cytryny :)

    OdpowiedzUsuń