zdjęcia przed filmikem ♥

Heii♥ Jak Wam ♥ Mija Środa? U mnie całkiem dobrze.Za pól godzinki jadę na akrobatykę,a potem ma luzik.Czyli herbatka+dobry serial. Nie mam jutro prawie lekji,bo jak w każdej szkole (chyba) Jest organizowany "Dzień wiosny" Przynajmniej w podstawówce tak jest :) 

Cieszę się też,że wyjeżdżam na tydzień ♥ i odpocznę sobie od szkoły.  ufff


Zgodnie z obietnicą będzie konkurs,ale dopiero po świętach,ponieważ jak już wiecie wyjeżdżam.Przez ten tydzień,blogiem "opiekować" będzie się BLUE ♥



A i zrobię oczywiście zdjęcia z Szwajcarii i dodam je na bloga :) To widzimy się z postem w piąteczek,a w Czwartek z postem od Kochanej BLUE♥

A wy macie jakieś plany na Środę?♥

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

26 komentarzy:

  1. Piękne te zdjęcia. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam pytANIE jakim cudem piosenka lany del ray - cover zostala nagrana w IZABELIN STUDIO? tatus ma kase, mamusia? kto z nich pracuje w wytworni?

    OdpowiedzUsuń
  3. hei . ;3
    ale jesteś piękna . ;O
    zazdrość . ♥
    no to milego wyjazdu . ! ; 3
    pozdrawiam . ;*
    lajka-lajkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz fajny pokój

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie nie ma dnia wiosny za to kręcimy Harlem Shake ;) :D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, kochanie jesteś przeurocza tylko po co aż tak bardzo kopiujesz blog Lucy? wszystko niemal identyczne nagłówek, zdjęcia, układ. Nawet fryzura, którą bezczelnie kopiujesz, co widać szczególnie w tym poście ;
    http://lucy-luucy.blogspot.com/2012/10/milion-wejsc.html
    Proszę Cię nie zrozum mnie źle, ale naprawdę lepiej stworzyć coś swojego niż podrabiać czyjąś prace, bo Lucy jest tylko jedna. ;)
    Pozdrawiam i mam nadzieje, że się nie obrazisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nawet filmiki masz identyczne. Tag "mój zwierzęcy przyjaciel" to aż po prostu razi w oczy ;)

      Usuń
    2. razi w oczy to twój brak inteligencji :))
      o jaaaaaaaaa, jak zrobię sobie kitkę to będę kopiować, jaaaaaa, jak rozpuszczę włosy będę kopiować Lucy, bo oprócz niej nikt nie może mieć takiej fryzury , cnie ? :))
      Jak ma się nie obrazić jak ją hejtujesz ? ee, lol ?!
      TAG TAG TAG, tag jest dla wszystkich .;d
      A może powiesz, że nwm , może jeszcze toaletę mają taką samą ?
      Ona nie podrabia . Może ty co najwyżej . ;)
      Nagłówek ? Ahaha . :)) Jest tyle podobnych -.-
      Zdjęcia? Tak , bo Mery wygląda jak Lucy -.-
      Układ? Ahahahahahaha , tu już je...padłam ;d

      Lucy jest tylko jedna , i Mery (o ile się nie mylę ;*) jest tylko jedna. Amen,i ogarnij się.<3

      Usuń
    3. Dokladnie Lajka. Duzo osob ma taka fryzure i to nie jest zadne podrabianie.

      Usuń
    4. ISABELA, znam bloga Lucy i ją uwielbiam i pewnie trochę się nią inspiruję, ale z drugiej strony, setki blogów ma podobny układ, a moja fryzura jest chyba typowa dla nastolatek :)
      Oczywiście nie obrażam się! Pozdrawiam!
      MERY

      Usuń
  7. Ale ty śliczna! :o Udanego wyjazdu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka ty jestes sliczna *.*
    Udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie jedziesz?;pp

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia :)
    To Blue nie jedzie? o.O

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha Blue to moja siostra cioteczna!,ale praktycznie codziennie się spotykamy ♥ Dużo osób myśli,że jesteśmy bliźnaczkami haha

      Usuń
  11. Ale jesteś słodka. *.*
    Miłego wyjazdu. : )
    Świetny blog, pozdrawiam. <3

    http://loveonlytofashion.blogspot.com
    Obserwujemy? Jesli tak, napisz u mnie. :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Eh, też potrzebuję odpoczynku od szkoły ...
    Fajny blog, zapraszam do siebie : )
    ronni-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. OO, nam zadają -.- Śliczna jestes ♥
    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo! ;)
    julia-juuliaa.blogspot.com
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  14. mam podobny sweterek ; )
    ŚLIczNE ZDJĘCIA :)
    Zapraszam do mnie za każdy kom i obserwację się odwdzięczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog. Widać, że masz konkretny pomysł na siebie i na tworzenie tego bloga- czego ja niestety nie posiadam. :-) Ogólnie jestem na nim pierwszy raz. Ładne zdjęcia. Gratuluję i życzę powodzonka, w dalszej jego realizacji haha! <3
    Ja dopiero zaczynam, chciałabym pisać dla kogoś, niestety brak subskrybentów... Jeśli chciałabyś mnie obserwować, ja nie pozostanę dłużna, tylko przypomnij mi w komentarzu, że obserwujesz.

    OdpowiedzUsuń