bardzo wiosenny dzień

Heii !
Dzisiaj nie poszłam do szkoły. We wtorek, środę i czwartek też mam wolne, bo są testy gimnazjalne ! Bardzo się ciesze !:)
Rano byłam na Nordic walking. Muszę powiedzieć, że super się dzisiaj chodziło♥.
Teraz zdjęcia, które robiłam wczoraj i dzisiaj. Takie tam sobie. Jest już tak cieplutko ! ♥. 
Strasznie się cieszę;) 
Niedługo post z pytaniami i filmiki !!  


 
 
kwiatuszek *,*
 


 





 


 



To się nazywa miszanka zdjęć ! xD

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

31 komentarzy:

  1. Czy mogę waszego wspólnego maila? Mam do was dosyć ważną sprawę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie :) meryandblue@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam wolne te 3dni :)
    ładne zdjęcia, xoxo <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęciaa.<33
    Jesteś pjękna.!;*
    Obserwujemy.? ;p
    http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne masz oczy, koszula bardzo mi sie podoba ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ty jesteś śliczna *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz super sweter. Bardzo lubię te oversizes ;)
    Obie jesteście śliczne i obie świetnie się ubieracie. Poza tym macie super wystrój bloga, a zdjęcia są świetnej jakości.
    Zapraszam do mnie: http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz ;D Ja też mam wolne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo jesteś fotogeniczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładna bardzo :*
    nagłówek taki kochany, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo ! nagłóweik! bardzo śliczny ;*

      Usuń
    2. *nagłówek :D sorry ;) .

      Usuń
  11. Ładnie. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Zostałaś nominowana do The Versatile blogger Award! Szczegóły u mnie. Zapraszam ♥

    http://blogmadzidobrzeradzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakaś ty śliczna.*.*
    Jeszcze masz takie chude nogi *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś śliczna! Bardzo mi się podoba twój sweterek i koszula *,* Ladnie wyglądasz w tych ciuchach ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. też mam wlne, hehhe :D
    ale Ty jestes sliczna, pozazdrościć :* a tak poza tym to ładny sweterek :D
    xoxo :*

    OdpowiedzUsuń
  16. jaka jesteś pięęęęękna, oddaj urody ;c
    Jak spodoba ci się mój blog byłabym wdzięczna za dodanie do obserwowanych <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka sliczna !!! przegladalam troche wasze posty i musze powiedziec ze troszeczke kopiujecie od Lucy .... Narazie tylko troche widac po ciuchach, nie jest to oczywiscie nic zlego nie bede was hejtowac czy cos, tylko poprostu chodzilo mi o to zebyscie troche bardziej uwazaly bo moze ktos was osadzic o kopiarstwo i bedziecie miec problem a po co to ?
    Masz piekne oczy, i ogolnie fajna figurke :D Pierwszy raz widze blogerke ktora ma tak samo krecone wlosy jak ja ZLOWIK !!!
    Framlii.blogspot.com
    Dopiero zaczynam wiec jak chcesz/mozesz skomentuj bylabym bardzo szczesliwa :!~!!
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń

  18. ciekawy pomysł na prowadzenie wspolnego bloga :) lubię Was, zapraszam -

    http://sosimplyadorable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz :) W ogóle mogłabyś się ze mną podzielić urodą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczniee *.* Bardzo lubię wasz blog :D
    http://martynaadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Baaardzo mi się podoba sweterek <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny sweterek <3
    http://pedziaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń