DIY- fimo hamburger

hei!
Dzisiaj przygotowałam dla was takie małe
DIY i postanowiłam zrobić mini zawieszkę hamburgera. Kiedyś z Blue bardzo dużo robiłyśmy biżuterii z modeliny,ale po paru tygodniach nam się znudziło. ♥ Teraz postanowiłam,że na Majówkę rozplanuję sobie czas typu: sport,robienie biżuterii,blogowanie :) 





Co potrzebujemy? 
-modelina fimo 
-okrągła foremka (może być kapsel)
-wałek 
-długopis,ołówek,igła
Jak to zrobić?
1.Przygotowujemy wybrane kolory na hamburgera (może być brązowy,zielony,żółty,czerwony)
2.Wykładamy po kawałku modelinę fimo 
3.Wałkujemy brązową modelinę,która będzie 'ciastem' hambugera
4.Przekrajamy placek na pół 
5.Lepimy z niego dwie kulki
6. Wałkujemy je 
7.Przygotowaną wcześniej zieloną modelinę (sałatę) wałkujemy
8.Kładziemy ją na hamburgera i tak samo wałkujemy ser
9.Następnie przygotowujemy rozwałkowanego czerwonego placka z ,którego odciskamy pomidorki.
10.Umieszczamy je na kanapce i robimy dziurki długopisem lub igłą.
11.Doczepiamy drugą bułkę,aby hamburger był 'zamknięty'
12. Teraz kanapka jest gotowa do pieczenia w piekarniku!

Pieczemy 30 min. w 110 stopniach ! ! ! 


GOTOWE 

Mam nadzieję,że post wam się spodobał. 

Robiliście kiedyś coś modeliny?

mery

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

22 komentarze:

  1. kiedyś robiła rożnosci z modeliny teraz już nie. ale fajne diy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja robiłam, ale dla mnie fimo jest Za droga.
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety brakuje mi cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłam, ale brakuje mi cierpliwości i talentu do modeliny ;)
    Świetne, może kiedyś zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  5. tez kiedys robilam:)
    Pozdrawiam i zapraszam www.look-calm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej. może kiedyś spróbujemy. :)
    bardzo fajny hamburger. ;]
    http://sosnowa-grucha.blogspot.com/ zapraszamy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zjadłabym go! haha. Piękna zawieszka,

    OdpowiedzUsuń
  8. super ! :-)

    nacyspeace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja cały czas rb z modeliny :) nat-natti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł,ale gdzie mam kupić tą modelinę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można kupić w internecie albo w empiku c:

      Usuń
  11. z modelina tylko z przedszkolu ;)
    super ;d
    obserwuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie fajne :D
    kiedyś coś robiłam ale nie było to za piękne xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna zawieszka.
    Ja niestety nie mam takich zdolności.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna zawieszka ;)
    + zrobisz room tour?
    by-magda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś nominowana do Versatile Blog Award.Więcej na blogu: by-magda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ale fajne!!!!!!!!!!!!!<4

    OdpowiedzUsuń