Filmik o Loli♥

heei ! 

Już myślałam, że wyjdę na dwór zrobić zdjęcia, a tu nagle ten śnieg i moje plany uległy małej zmianie. 
Teraz przygotowałam mały filmik  o moim piesku, jak była szczeniakiem.  :) Później razem z BLUE planujemy zrobić konkursik. Zajrzyjcie koniecznie później!

Szkoda, że pogoda poprawi się dopiero za tydzień, ale cóż...trzeba coś wymyślić.  Miłego oglądania 





A wy macie może pieska?

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

39 komentarzy:

  1. Trzeba przyznać , że macie uroczego psiaka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny psiak : ) . Ja mam rocznego mieszańca : D U mnie na blogu znajdziesz jego zdj : D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodki szczeniak. Fajnie zrobiony filmik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny pies! *.* ja chce psa! :D

    notkinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki piesek ♥
    Zaobserwowałam i liczę na rewanż, jestem początkującą blogerką i zależy mi :)

    my-raspberry-life.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki słodziaczek <3 Ja mam yorka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodziaczek :)
    nie mam, ale bardzo chciałabym mieć ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. słodki<3
    ja pieska nie mam

    odwiedzicie? http://bajbajka.blogujaca.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko, jest niesamowicie śliczny. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. słodki, też bym chciała mieć psa, ale niestety, marzenia się nie spełniają.
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam 3 pieski;D a twój jest... słodkości ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam kotka!^^ nazywa sie Kola ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spoko filmik :€

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale słodka ;3 Ja mam pieska i chomika ;3

    Zapraszam do mnie, liczę na komentarz do najnowszej notki;
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooooooo ja też mam homika! ;))

      Usuń
  15. Jaka ona słodziutka :D
    Tak, mam pieska ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog <3
    Jaka ona słodka :)
    dziękuję za komentarz
    Obserwuję jako Paulina Motyka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo...jaki sliczny :3
    Ja mam Jerrego, kundelek. Za tydzien konczu roczke ;)
    circus-owl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejciuu ! Ale ona słodka ! <3
    Ja mam kota ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zostałaś nominowana do Versatile Blogger Award! :)
    http://mylife-visia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki słodziutki <3
    Ja niestety nie mam psa, ale mam mojego kochanego kotka *.*

    http://deliceee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. uroczy . ♥

    Basia.
    http://gabi-basiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. nie, ale strasznie chciałabym mieć Yorka i Owczarka niemieckiego :)
    obserwuje :*
    karo-karoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. jej, ale uroczy *-*
    nie, nie jestem c:

    OdpowiedzUsuń
  24. Super blog , zapraszam do mnie - http://assykate100.blogspot.com/ ;) , mam

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow fajny piecio;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oczywiście, mam nawet dwa psiaki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie mam psa, ale filmik fajny ;) dziękuję za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale fajny <3 tez takiego chce :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaka rasa ?
    Jak maltańczyk to ja też mam *-* <3

    OdpowiedzUsuń