finally friday

hei♥.

Witajcie po krótkiej przerwie. Wkurza mnie to,że piszemy posty co dwa dni,ale te dwa tygodnie były dosyć ciężkie po względem nauki...Na szczęście jutro sobota,a za nią majówka,ale właśnie na majówkę wyjeżdżam i nie będzie mnie od środy do niedzieli. Podobno ma być internet,więc spróbuję coś dodać,ale przecież znowu się zobaczymy + biorę aparat.

Dzisiaj zrobię sobie taki lazy day,bo po prostu już nie wytrzymuję.Nic mi się nie chcę! :)

A jutro dodaję video : Moi ulubieńcy miesiąca. Będzie to raczej taka parodia,ale mam nadzieję,że się spodoba. Planuję też inne filmiki + video z Blue♥





Jakie  video  bardziej wolicie  zobaczyć?
♥ tag: mój telefon
♥ moje ulubione kosmetyki
♥ mini lookbook 


Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

28 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia ;*
    Chciałabym zobaczyć video - moje ulubione kosmetyki ;)

    martynaadiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjęcia <3
    A co do video to chętnie zobaczyłabym - moje ulubione kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też dzisiaj robię sobie "lazy day" :)
    ja bym chciała wszystkie z wymienionych filmików :*
    i nie mogę się ich doczekać :)

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrób mały look book, jestem tego bardzo ciekawa:)
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej .Super blog zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie :
    http://thefashionstreet-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. japierdziele.. zajefajne masz te włosy. *-*
    ładne fotki. ;)
    każdy ma nauke i prze to zaniedbuje bloga, spokojnie. ;)
    Może filmik o ulubionych kosmetykach? ;D
    http://asiek-asieek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnie mini video look
    ale ty masz prześliczne włosy ach i ta grzywka,oddawaj :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chciałabym zobaczyć look book.
    Ale masz japierdziele włosy *.*
    Też zaniedbuję bloga przez szkołę.
    Mam nadzieję, że jednak będziesz pisać. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  9. moim zdaniem nie ladnie Ci w grzywce :( ale zdjecie sliczne
    dodaj albo lookbook albo moj telefon :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Lookbook :) Super zdjęcia :)

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Look bok :) Ładne zdjęcia. ;3

    fvck-swag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog! ;)

    XO

    emjotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Lookbook :)

    śliczna jestes :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie :)
    Ale najbardziej o kosmetykach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej to Lookbook,ale innymi nie pogardzę... xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz, miłego wyjazdu..! ;D
    Może o kosmetykach, albo Lookbook ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Otagowalam ten blog u mnie, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia. Ładna jesteś :D
    mini Lookbook

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne zdjęcia, dopiero trafiłam na tego bloga i jest super <3

    magiczna-moda.blogspot.com zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja wole mini lookbook : )
    Sliczne zdjecia *.*
    alicjabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny blog, a zdjęcia cudowne. *.*

    ~ Obserwuję i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój telefon, albo lookbook. Masz zaje grzywkę ;)

    OdpowiedzUsuń