in the city

heeio!

Po długiej przerwie wracamy do blogowania.Chciałam dzisiaj nakręcić video,ale jestem troszkę chora i nie miałam siły...Nie długo pojawi się post z pytaniami,a za nim filmik z odpowiedziami z Blue♥.
Dzisiaj miałam nawet  leniwy dzień: Trochę odpoczywałam i leniuchowałam,ale też się uczyłam.
Po południu wybraliśmy się na spacerek na starówkę + na smaczny obiadek. 


 Jutro postaram się nie zaniedbywać bloga i dodam jakiś post. Mamy nadzieję,że ten tydzień będzie bardziej na luzie niż tamten.




i jak,podobają wam się zdjęcia ?,a wy lubicie fotografować? :)

do następnego ;*





Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

21 komentarzy:

  1. zdjęcia śliczne,ja kocham fotografować

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia masz śliczne! <3 Ja fotografuję w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia! oczywiście że lubie fotografować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia <3

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG jakie zajebiste zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia i super blog dopiero założyłam mojego oczywiście że lubie fotografować http://karciafashion-mypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ZAZDROSZCZE aparatu, moj sie niestety zepsul::(
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię robić zdjęcia, ale na razie nie mam czym :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Też zrobiłam post z pytaniami i czekam na jakiś luźniejszy dzień żeby nagrać filmik xd ;3
    Uwielbiam fotografować <333
    Zapraszam ; www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz ładne włosy! Bardzo ładne zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie kupiłaś tę kurtka,bo wygląda jak kurtka Lu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opanuj sie

      Usuń
    2. Sam się uspokój,ja tylko stwierdzam,że ma podobną kurtkę i tyle !:D

      Usuń
  13. świetne zdjęcia, czekam na filmik :)
    tak, uwielbiam robić zdjęcia :3

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna kurtka *.* i masz super wlosy :33

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię <3 Fajnie jesteś ubrana. Dlaczego wy jesteście takie śliczne?

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia :) Uwielbiam fotografować ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń