instagram diary + sprawy blogowe

heeei heei ♥

Dzisiaj czwarty kwietnia i oczywiście test! 6-sto klasisty . Czy mi dobrze poszedł? Powiem tak, Popełniłam trochę głupich błędów.


Na szczęście już po wszystkim! Wywaliłam książki od testów  haha. 


A dzisiaj mam dla was tak mały foto mix. Są to zdjęcia z instagram'a (niektóre) +dodałam tagi ;3
i także blog koleżanki,który polecamy oraz krótka informacja.




♥ja w krzakach♥ja wiewiórka♥to spojrzenie♥trzymam grzywę hoho♥z bluzką 54♥przeglądając gazety♥ja 3d♥coca cola w Szwajcarii babe♥glamour♥mój zaciesz z BLUE♥koszula♥lana forever♥

...


A teraz chciałabym polecić blog mojej koleżanki Olgi :3 
Sympatyczna blondynka, opisujące swoje życie! Jest fanką Riri. 


Może nie mamy 1000 obserwatorów,ale po prostu fajnie by było jak przybędzie kilku obserwatorów! 


...

PS. Otagowała nas Julka z tagiem:moje modowe inspiracje.I możliwe,że napiszemy/nagramy ten tag.I pojawi się w którymś poście :) 


mery.




Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

36 komentarzy:

  1. Ooo widzę też promujecie blogi :D To fajnie z waszej strony ;*
    Mam nadzieje, że dobrze Wam poszło :*

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na tag,heh wpadne na bloga kolezanki

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za komentarz ;)
    bardzo fajny mix zdjęć :3

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy blog polecam go u siebie
    zajrzyj do mnie za jakieś 10-15 minut i przeczytaj
    http://imtwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaki fajny blog! Wpadłam całkowicie przypadkiem i od razu dodaję do obserwowanych.
    Boże, aleś ty śliczna *.* nie to co ja, no ale nieważne... :P
    rememberme98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia. C: Świetny pomysł z tymi zdjęciami. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteście fest śliczne ♥ ;* zazdroszczę Wam urody.
    omg omg ale zajefajny telefon :***

    aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie Wy jadne. *o* A blog koleżanki niezły.; )
    Obserwujemy ?? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam !! < 3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia , a mam pytanie do Was Mery i Blue czy chciały byście danign ( wygląd bloga ) podobny do mnie ? mogę wam zrobić ale skontaktujcie się ze mną na poczcie ! ( nacy.and.nacy@o2.pl ) jeśli chcecie ♥

    Odpiszcie proszę :)
    http://nacy-naacy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! ;) w jakim programie zdjęcia przerabiacie? + fajny nagłówek ;pp

    OdpowiedzUsuń
  11. biorę udział w waszym konkursie ;). ładne zdjęcia i powodzenia dla Olgi na nowym blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Test szóstoklasisty nie jest taki trudny :D
    Ja miałam najgorsze oceny w klasie a na teście zdobyłam ponad połowę punktów , podczas gdy moja piątkowa przyjaciółka zaledwie 18 ;-;

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział w konkursie.. ;)
    Na pewno dobrze Ci poszło, ja się bałam a nie było tak źle..^^
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobno test był łatwy ;)
    Zajebista koszula ;)
    Zapraszam do mnie ;3 http://buen-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się wasz blog.Jest jednym z moich ulubionych <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy nowy post?:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia :3


    http://such-ever.blogspot.com/
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejju ale śliczny nagłówek i wygląd bloga :)

    http://assykate100.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mogę prosić o link do instagrama ? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mery- marysiek143
      Blue-bllluee
      Przepraszamy,że nie ma linków,ale my głównie wchodzimy z telefonów;)

      Usuń
  20. Śliczny nagłówek <3! Fajne zdjęcia^^ Pewnie, że wpadnę na blog koleżanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia ;))) ciekawy blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne zdjęcia :) Też niedawno założyłam Instagram :) Jak chcesz tona moim blogu w pasku bocznym jest link :))

    uzalezniona-od-olowka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Najważniejsze to się wspierać ;)
    Ps. Jesteście śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń