lana del rey - dark paradise cover ~ by blue

Hejjoł !
Mam dzisiaj dla was video-filmik z moim coverem !! Niestety znowu trzeba iść do szkoły, więc od razu dużo więcej nauki przybywa .. Ale postaram się jakoś znajdywać czas na posty:)
Dzisiaj Lana del rey . Dark paradise:) Mam nadzieję, że wam się spodoba. Jeśli chcecie mogę kręcić więcej takich filmików:) Do zobaczenia !!


Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

26 komentarzy:

  1. suuuuper ♥♥♥
    Nacy-naacy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetnie śpiewasz!
    kocham Lanę <3

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki Jezu! ZAKOCHAŁAM SIĘ W TWOIM GŁOSIE *_________*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie śpiewasz. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Boooże. Twój głos jest taki, taki..
    Jaram się nim bardziej niż Fredka Jeremiaszem :p
    Na prawdę- super
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nominowałam was do Versatile Blogger Award. Szczegóły u mnie na blogu :)

      Usuń
  7. Ja nie mogę ;O zatkało mnie. Kobieto ale ty masz talent... normalniee.. sikam :*** uwielbiam Cię, mogę powiedzieć że jestem twoją fanką po prostu nie mogę się doczekać kolejnego twojego coveruu, błagam nagrywaj jak najczęściej możesz ^^ jesteś genialna Blue ♥ ! masz cudowny głos, jesteś niebiańska po prostu ;*)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja kocham Lane *.* Też to śpiewałam i to na konkursiku ale nie umywam się do Twojego wykonania :> :D I jeszcze ta gitara, mrah <3

    justallme-amy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O noł supur zatkło mnie dawaj nastepne

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie ci wyszło:) obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz genialny głos!!!:>
    http://aguuu-aguuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja pierdziele jak można tak ładnie śpiewać i grać na gitarze?
    Sama gram ale to przy Twoich umiejętnościach to pffff. Jak długo grasz na gitarze? Chodzisz do jakiejś szkoły? :)
    Jestem Twoją fanką *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. masz śliczny głos <3 *.*

    ZAPRASZAM -> http://agatakobylanska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie śpiewasz *.*
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz fajny głos! kiedy pooost?;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Twoje covery, masz świetny głos <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie . Nie mogę przestać słuchać ! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały cover *___* !!
    Masz specyficzny głos, w dobrym znaczeniu ofc :)!

    OdpowiedzUsuń
  19. Aaaaa pięknie śpiewasz ! Cały blog jest po prostu mega ciekawy. Umieszczacie na nim prześliczne fotki :) Wygląd bloga również super :) Zazdroszczę wam tak fajnego bloga! A tak w ogóle to śliczne jesteście :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śpiewasz cudownie ♥ Nie zauważyłam twojego pieska i na koniec się go przestraszyłam haha :D

    OdpowiedzUsuń