leniuchowanie

haai ♥ 

Jak wam mija środa?,bo mi całkiem dobrze.Jedyne co dzisiaj robiłam oprócz szkoły to leniuchowanie przed komputerem.Zrobiłam w moim pokoju mały remont,a właściwie to zamierzam.Myślę nad kupieniem jakiejś małej kanapy.Przesunę łóżko,poprzestawiam szafki i gotowe!Powiem wam,że pogoda się poprawiła. Na szczęście nie ma już ujemnych temperatur,ale i tak niecierpliwie czekam na 15 stopni,żeby polatać po ogrodzie bez kurtki.



Niedawno dostałam nowy aparat ♥ Jestem strasznie zadowolona z niego! Jedyne co muszę zrobić to dokupić nowy obiektyw,bo ten jest do makro. Już nie mogę się doczekać gdy porobimy sobie zdjęcia z Blue.



A wy macie jakieś plany na środę?Znacie jakieś ciekawe filmy?Czy ktoś z Was oglądał 'Pretty Little Liars'?

Udanej środy ♥







Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

21 komentarzy:

  1. Masz śliczny pokoik! też czekam na cieplejszą pogodę :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jesteś śliczna. C:
    zielonookaszatynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oo.. ładny pokój masz. ;D
    jacie, ale Ty śliczna jesteś. *-*
    jak zrobiłaś koczka, wspaniały! <3
    asiek-asieek.blogspot.com buziole! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zaczęłam oglądać Pretty Little Liars. ♥


    http://allthatmattersisthebeautifullife.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju jaka ty jesteś śliczna*.* nie mogę napatrzeć się na twoje zdjęcia*.*
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie piszesz, czekam na następną notkę ^^
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jaki koszmar matki? ;OO

      Usuń
  8. Ogladalam :) Fajny :D
    Slicznaaa *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. ja oglądam PLL i uwielbiam ten serial. *.*

    Roks-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja oglądam PLL ;) Kocham ten serial ! Śliczne fotki ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. kooooooooooooooocham PLL <33333

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja oglądam! Kocham to! <333
    Filmy? Hmmm. może The Last Song, Charlie St. Cloud, Trzy metry nad niebiem . Polecam! ♥


    Dopiero zaczynam, dodaję się do obserwatorów i daję kom, liczę na rewanż :)
    begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super piszesz! I ladne zdjątka!;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz śliczny pokój ! *-* Ja dzisiaj miałam 3 lekcje i potem chillout :)
    julka-jullka.blogspot.com
    Może chciałybyście ze mną współpracować ? Pisz na gg: 35895947 :)
    No i jaki aparat dostałaś ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pościak! <3 A gdzie Blue?

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny pokój :)
    Oglądałam, czytałam i mi się podoba :)
    Oglądam też Pamiętniki Wampirów :P

    OdpowiedzUsuń