mini lookbook - video !

heiio!

Dzisiaj miałam dodać ulubieńców miesiąca,ale mam dla was małe video i są to trzy outfity,które pokażę wam w formie filmiku.

Mam nadzieję,że się spodoba :) . 

PS. Sorry,że się powtarzam typu : Powiedzmy . Haha ♥ 

You tube popsuł całą jakość ;c  

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

45 komentarzy:

  1. najbardziej podoba mi sie numer 1, ale zastanawia mnie jakby wygladal gdybys nalozyla chodz jedno ramiaczko od spodenek :))
    zrob room tour, moj telefon, poranna i wieczorna rutyna !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Outfit 2 najlepszy. Naszyjnik-ogryzek z AmberHurt? Też tam kupuję :) Śliczna jesteś ;*
    zpasjadozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Outfit 2 mi się podoba. ;)
    ładna twarzyczka, milordzie. ;D
    http://asiek-asieek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się 1 i 3 outfit <3

    malinaaa99.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny filmik.
    Najbardziej mi się podoba zestaw 2.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podobają wszystkie trzy, śliczne są <3

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. trójka jest naj. :)

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie są przepiękne, ale najbardziej spodobał mi się ten nr 3 . *___*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszytskie trzy są śliczne, ale najbardziej nr 2 :)
    Słodki sweterek :33
    Koooczek < 3
    Zapraszam : http://everyday-smart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. nr 3wow.zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. trzeci mi się spodobał najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz fajny pokój ;DD

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka ty jesteś fajna <3
    1 wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  15. masz bardzo fajny blog bede często wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zrobisz może room tour?

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba outfit 1 i 3 <33

    martynaadiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie ładne. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. takie zwyklaki są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. masz prześliczny pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zrób filmik o tym jak robisz tego koka w outfitcie 2. ;)
    strasznie mi się poodobaa. ;D

    http://eciiaa-eciiaa.blogspot.com/ zapraszam do mnie obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna jesteś. Cudne ubrania. Zazdroszczę pokoju ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie masz w pokoju :) Przyjemnie się ciebie słucha, najbardziej podoba mi się nr.1 :)
    Jaka to piosenka w tle?:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie się na Ciebie patrzy! Z miłą chęcią zaobserwowałam Cię! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Swietne, w ogole dobrze sie oglada ;)

    Jesli masz chwilke, wejdz na mojego bloga i skomentuj. Zaczynamy z przyjaciolka blogowac od nowa ;) http://pelalia.blogspot.com/2013/04/witajcie-znowu.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  26. dla mnie wygrywa 3! śliczny! <33 :*

    OdpowiedzUsuń
  27. 2 świetny :)
    fajny blog, obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. 2 śliczny :)
    śliczna jesteś <3
    obserwuje!
    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Outfit nr 2
    by-magda.blogspot.com
    + Jeszczę poproszę room tour <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Połączenie miętowego sweterka z teraźniejszym najmodniejszym trendem- spodniami w paski. Świetne! ♥
    po przeczytaniu większości Waszych notatek, wasz blog jest świetny i już Was uwielbiam! Obserwuję i zapraszam do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie świetne ! *.*
    Ale najbardziej mi się spodobał 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. fajne :)
    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. 3 mi się najbardziej spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  34. masz tak zajebiście dziewczęcy pokój ,ze wybacz ,ale skupiłam się na nim bardziej niż na ubraniach haha swietny ;D

    Obserwuję z przyjemnością.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowny filmik! A pokój jeszcze fajniejszy! :) Jacie jak można być tak ppozytywnym aż Twoja energia przeszła na mnie i zmotywowała do wzięcia się do roboty :) Mi najbardziej podoba się nr 3 libię takie luźne sweterki! :)
    Fajny blog obsrrwuję!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy02 maja, 2013

    Nr.2 .....♥♥Najlepszy...ubóstwiam wasz BLOGG...♥♥♥_♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy02 maja, 2013

    Blog strasznie mi się podoba <333

    A z filmiku to nr 1 <3

    ~Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz śliczny pokój! *_* Wiele bym za taki dała... Jest bardzo dziewczecy i przytulny.

    Film rewelacyjny. Masz śliczne ubrania.


    http://kasiuleniunia-diary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. wszystkie outfity były ładne, ale najładniejszy nr. 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkie były ochydne!

    OdpowiedzUsuń