miły poniedziałek

heei♥ 
Dzisiaj jest poniedziałek,a  czuję się jakby była niedziela.W szkole był luźne lekcje ,więc mogę sobie teraz odpoczywać,ale niezupełnie,bo i tak mam kilka kartkówek.Jak na poniedziałek,było fajnie i ogólnie mówiąc był to taki 'miły poniedziałeczek' ♥

Pocieszam się tym,że jest wspaniała pogoda! Chodziłam w bluzie i w trampkach,a podobno w czwartek ma być 21 ! Już się nie mogę doczekać.



Także chciałabym Wam pokazać moją nową bluzę z Cubus♥ Jak wam się podoba?
Co do tamtej szarej to też ją mam z Cubus'a .





Ciekawa,jak miewa się nasz youtube zajrzałam i zobaczyłam 59 subskrypcji! Dziękujemy Wam kochani ♥ Mamy nadzieję,że pojawi się więcej filmików.

A wy macie dużo nauki w poniedziałek?Jakieś sprawdziany?



Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

25 komentarzy:

  1. świetna bluza ^^
    u nas też jest ciepłoo <3
    fajny ten nowy nagłówek :))
    laptop *-*

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. SWIETNA bluza, zazdroszcze aparatu bo ja swoj zepsulam:/ Gratuluje tylu subskrypcji, powinnyscie miec wiecej, bo moj blog w porownaniud do waszego do badziew.A bloga prowadze od lutego. A wasz blog jest boski!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja obecnie do końca tygodnia siedze w domu i się ucze do egzaminu.
    http://stronaslonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka ty śliczna <33 Uwielbiam waszego bloga :*
    www.sophy-sophyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia <3 Zapraszam do siebie http://suska-suskaaa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna bluza i ogolnie ladne zdjecia *.*
    Ja tak samo latałam w trampkach i bluzie bo było 19 stopni : D
    alicjabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę laptopa *-*
    Może chciałybyście,żebym zrobiła Wam nagłówek lub cały wygląd bloga,podobny do mojego,a Wy zareklamowałybyście mnie? :) Byłoby fajnie ;)
    julka-jullka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jakies maM spr ale co tam xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna taa bluza :)
    Ja nie mam żadnych sprawdzianów ani kartkówek <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam dosyć dużo kartkówek ..i się ciągle ucze :(

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Omg, laptop ! *.* Apple *.* ♥
    Nagłówki robie w photoscape ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna bluza, świetny laptop. *-*
    ja też miałam udany poniedziałek. ;D
    asiek-asieek.blogpost.com zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki model aparatu masz teraz, a jaki miałaś przedtem :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej robiłam zdjęcia jakimś Nikonem :),a teraz robię Olympusem (lustrzanką) Nie pamiętam jak dokładnie się nazywa,ale napiszę w następnym poście♥

      Usuń
  15. Ślicznie. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia !*.* dzisiaj nie bylam w szkole więc nauki 0 :) ale za to na jutro troche tego jest :c


    wonderland-yolo.blogspot.com ;3

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszcze, mój poniedziałek był baaaardzo pracowity ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna jesteeś, bluza też świetnaa ;D
    u mnie od 3 dni już jest +20 <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetną masz tą bluzę ^^
    Masz naprawdę śliczny pokój <3


    http://world-close-in-my-head.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ojacie świetnego macie bloga, bardzo przyjemnie się go czyta ;)
    Jesteście śliczne, hehehe tylko nie mogę jeszcze rozróżnić, która to która.
    Często będę tu wpadać :3

    chciałabym zaprosić Was na mojego nowego bloga ; http://my-life-wiktoooria.blogspot.com/
    Miłego dnia, Wiktoria.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękna ;*
    Oddaj mi swą urodę . :*
    Obserwujemy?
    Proszę. Zależy mi :D
    liizy-lizzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. My teraz mamy codziennie po kilka kartkówek, bo w przyszłym tygodniu testy :// Świetna bluza <3!

    OdpowiedzUsuń