piątkowy wieczór

heei ! ♥ 
Przepraszam,że tak późno piszę,ale była u mnie koleżanka i cykałyśmy różne fotki! Między innymi te właśnie:) Dzisiaj miałam całkiem udany dzień nie licząc małych nieprzyjemności w szkole. Pogoda genialna!Jak wiecie było chyba z 15 stopni♥ Jutro ma być jeszcze cieplej.

Jutro także planuję dodać jakiś outfit albo filmik.Wszystko zależy ile będę miała czasu.


Które usta wam się najbardziej podobają ? ♥


Jutro postaram się o bardziej ciekawszego posta i przede wszystkim zrobię zdjęcia rano,żeby zdjęcia były lepszej jakośc







Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

29 komentarzy:

  1. Ładnie. Fajna obudowa. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny telfon! ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 są fajne <3
    Ładna obudowa na telefon *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. usta na górze po lewej stronie *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepsze usta: 1,2 zdj. u góry ^^
    czekam na kolejnego posta! :)

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Usta nr 1 :D

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 i 4 ^^


    ____________________________________________________________
    Zapraszam na mojego bloga o fotografii, będzie mi bardzo
    miło jeśli w komentarzu zostawiasz swoją opinię na temat
    zdjęc które robię :-) ----> www.wikiandikiw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne sa wszystkie ; )
    Fajna obudowa c :

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm usta są wspaniałe ; ) 1 , i 4 ♥ .
    obserwuję ; ) pozdrawiam ; )

    http://vizualny-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm...I♥twe usta ☺
    Obserwuję ;)
    szczera-szczera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog ! Obserwujemy? (Odp u mnie ) Modnisia160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Które usta? Są to te same, więc pytanie jest odrobione nielogiczne. Napisałabym bardziej "Które ułożenie ust wam się najbardziej podoba" :)

    Pozdrawiam SL.
    deshonore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. cuudne. :)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkie są piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Iphone... marze o nim ;) Bardzo fajny blog codziennie tu wpadam heh. Ile dałaś za tel? Przepraszam, że o to pytam, ale jestem chyba chora na ciekawość :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. KOLEŻANKA XD Fajne mi te zdjęcia wyszły ;*

    OdpowiedzUsuń