plany na majówkę

hei! 
Co tam u was? U mnie wspaniale ♥ Dzisiaj nie byłam w szkole tylko cały dzień leniuchowałam,ale chyba pójdę na spacer z Lolą,bo już dłużej nie wytrzymam! A tak w ogóle jutro majówka! Chciałabym, żeby było z 25 stopni!♥

Macie jakieś plany na ten tydzień ? Jeśli nie to możecie skorzystać z moich.Nie są one jakieś zdumiewające,bo cóż takiego można robić :)


a oto rzeczy,które będę robić:

 Obiecam sobie,że każdego dnia będę starała się spędzić dzień na sportowo ; rower,rolki itp.

♥Mam nadzieję,że spotkam się z Blue i pójdziemy do kina i na zakupy

♥Jeśli już mowa o sklepach to muszę wprowadzić małe zmiany w moim pokoju
 ♥babski wieczór z mamą czyli - oglądanie filmu i gadanie o caaałym życiu haha

♥W końcu muszę się zabrać za sprzedaż moich zabawek!

♥Obiecuję sobie,że gdy będę ciepło poskaczę sobie na trampolinie w kostiumie kąpielowym,a później wskoczę do basenu! (? jaki basen?)

mniam!.

Haha♥ Nie były to za mądre pomysły,ale taka już jestem.! W sumie to przecież możemy cały tydzień spędzić przed telewizorem,ale spróbujmy czegoś innego!

Jeśli macie jakieś pomysły na spędzenie majówki, piszcie w komentarzu.

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

35 komentarzy:

  1. Komunia, festyn, nocki u kolezanki i nauka- moje plany ;D
    Truskawki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham waszego bloga dziewczyny ! :-)
    http://nacyspeace.blogspot.com/

    + Macie gadu-gadu ? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mamy,ale możesz się z nami skontaktować przez mail'a ;)

      meryandblue@gmail.com ♥

      Usuń
  3. Świetne pomysły. Jadę do babci ale mam nadzieję, że znajdę sobie jakieś odpowiednie zajęcie c:

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niestety nie mam majówki :c
    ale gdybym miała to większość mojego czasu spędziłabym na dworze ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahhh.. ja też mam zamiar spędzić majówkę na sportowo. :)
    http://ninapyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety majówkę spędzam w domu :(
    Ale na pewno będę widywać się z przyjaciółmi <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne pomysły, ładne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały rodzinny grill <3 nat-natti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Koktajl z truskawek? pyszności!
    Oby Twoje plany wypaliły :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Majówkę spędzam w domu :c

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ciekawa notka . Bardzo ładne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne plany <3
    ja spędze majówke podobnie do twojej, ale jutro będe miała ognisko a w piątek może pojade gdzieś na spacer z rodzicami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia! *-*
    ja Asia mam plany spedzenia wsród znajomych. ;)
    codziennie wypad ze znajomymi, coś cudownego! <3
    A Patryśka to nie mam pojęcia co ona bd robić. xd
    mądre plany. ;)
    http://sosnowa-grucha.blogspot.com/ zapraszamy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka Ty jesteś ładna! :o
    http://paulineday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niestety nie mam wolnego na majowke :c Ale i tak codziennie staram sie jezdzic na rolkach albo cwiczyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. O jejku, jak dawno mnie tu nie było.! ;/
    Śliczne zdjęcia. ♥

    A tak przy okazji. :)
    Nominowałam Was do Liebster Award.!

    Więcej na http://oursweetlifeindiary.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne pomysły ;D

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne pomysly, piekne zdjęcia ;3

    OdpowiedzUsuń
  19. Wy z Blue jesteście kuzynkami, tak? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale swietne zdj *____________*

    OdpowiedzUsuń
  21. mam podobne plany :> świetny blog:)
    olciak-olciaak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zamierzam jak najwięcej czasu spędzać na dworze.
    Mam nadzieję, że pogoda dopisze :)
    http://marlena-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne fotki. ;)
    Ja także mam kilka pomysłów ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zostałaś nominowana do Versatile Blogger Award. Więcej na moim blogu! :)

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Całkiem ciekawe pomysły, truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy01 maja, 2013

    Masz trampolnię w ogrodzie?! ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajne zdjęcia+ jesteś bardzo ładna ;*
    zapraszam:

    sophia-sophiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojejciu , ale boska pościel <3
    Jestem w niej zakochana *.*
    Może obserwujemy?
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ale świetne zdjecia :)) i ładny masz pokój (wnioskuje po filmiku:))

    OdpowiedzUsuń
  30. widze maniaczka truskawek ? ;)

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. Jezu jak ja cię kocham <3 hahahha

    OdpowiedzUsuń