pomysły na video?

heei heeei! 


Wczorajszy poniedziałek był chyba 'za miły',bo dzisiaj w ogóle nie chciało mi się iść do szkoły,a na domiar złego : tysiąc kartkówek..haha. Za pół godziny jadę na zajęcia,a potem będzie już po dwudziestej..ale kiedy ja odrobię lekcje? 

Zdaję mi się,że doczekałam się wiosny! Dzisiaj było 18 stopni! ♥ i oby tak dalej,to niedługo wskakuję w kostium i idę na plaże. 

Słuchajcie, w związku z tym,że mamy swój kanał na Youtube,chciałybyśmy się Was spytać,czy macie jakieś pomysły na video? Kilka osób proponowało "room tour" i myślimy,że to dobry pomysł,ale dopiero nakręcimy go po małym remoncie mojego pokoju (mery) .


 Już niedługo planujemy wspólne nocowanie! :)♥a do tego video ! Tylko to dopiero w następną Sobotę..



Macie jakieś pomysły na video?Macie kanał na You tube?


♥Dziękujemy za suby! Każde kliknięcie to motywacja do prowadzenia vloga♥



Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

26 komentarzy:

  1. u mnie brak pomysłów, a room tour byłby świetny ;) albo home/house tour ;P
    ładne zdjęcia ;33

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. może 'I love spring tag' albo filmik 'BFF'?! :) taaak, xoxo <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kanał na yt nazywa się Nat Natti
    I może pytania czy coś
    nat-natti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. no room tour albo house tour i może jakieś haul

    OdpowiedzUsuń
  5. room tour byłyby genialny :) Uwielbiam tego typu filmiki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm może haul albo co jest w mojej szafie .xd Świetna koszula! Obserwuję :) modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne zdjęcia. Filmik- może tag o wiośnie ? C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym oglądnęła jakiś my morning routine albo night routine :]]

    OdpowiedzUsuń
  9. Morning routine z wami w roli głównej to świetny pomysł :D !

    OdpowiedzUsuń
  10. to moze ; mój pokój, moja wieczorna rutyna, moja poranna rutyna, get ready witch me, mój plecak/torba, czekam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mouring routin i night routine :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mouring routin, night routine, room tour ! Każdy filmik będzie wspaniały *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. morning routine, room tour, i love spring tag, plany na wakacje

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobcie o przyszlosci xd W sensie , ze mim chcecie zostac , vdzie mieszkac , studiowac itp.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja obejrzałabym jakieś music video <3 Np. Blue śpiewa a filmik wasz wspólny :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Blue zpodaj jakis kawalek Lany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mery chyba :>

      Usuń
  17. Fajny post ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Mery jesteś super♥_♥I blue też *_*♥♥♥LOVE

    OdpowiedzUsuń
  19. Zróbcie jakiś filmik RAZEM...♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Pokażcie nam swoje pokoje, szafę albo o lubicie robić razem ;)
    Pierwszy raz trafiłam na Waszego bloga i zostanę na nim na dłużej. Blue ! Ślicznie śpiewasz ! Nie myślałaś o tym, aby iść gdzieś do Must Be The Music ?:), a Ty Mary masz tutaj świetną koszulę ! <3 Ja również mam 13 lat, i od roku prowadzę moją przygodę z blogiem. "Pobawimy" się w obserwacja za obserwację ? ;) Z chęcią obserwauję Waszego bloga, i liczę na odwzajemnienie :)
    Pozdrawiam ;)
    zdeterminowane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja cały czas myślałam, że jesteście rodzeństwem ;)
    Świetna jest ta koszula, no i czekam na ten filmik ;3

    OdpowiedzUsuń
  22. Morning routine! ♥
    Super koszula!

    mowminana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy07 maja, 2013

    zrób film jak robisz tego koczka, na zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  24. trafiłam na Wasz blog i non stop cyztam, nie mogłam oprzeć sie aby pochwalić całokształt bloga, włosy Mery i jej pokój, pozdrawiam dziewczyny jesteście świetnymi blogerkami ! Oby tak dalej ! :)
    zapraszam http://nothingspecial2015.blogspot.com/ ;3

    OdpowiedzUsuń
  25. http://www.youtube.com/user/monialiveset mam swój kanał :>
    Właśnie nagrajcie room tour ! . :> nagracje jak jest nocwanko

    OdpowiedzUsuń