spacerek

heei! 

Dzisiaj niedziela..Jak ten czas szybko leci! Jeszcze nie dawno był piątkowy wieczorek. A jutro już do szkoły.
Jak na niedzielę przystało, trzeba odrobić lekcje,pouczyć się do sprawdzianów i kartkówek,ale za to później można spędzić swój dzień leniuchując przed komputerem albo tak jak ja udać się na spacerek,a do tego porobić fotki i wstawić je na bloga :) 




Tutaj ja z pieskiem BLUE♥ 


Mój tata śmiał się ze mnie gdy biegałam po lesie szukając drzewa na którym będzie biedronka,ale za to rezultat (nawet)  jest.Tylko,że nie widać tej biedronki w ogóle ! haha .


Dzisiaj też pójdę do kina z moją mamą i bratem.Tylko nie wiemy na co iść,bo mój brat raczej woli coś w stylu : Toy story,Shrek,Epoka Lodowcowa,a ja bym poszła na Spring Breakers ! ♥

Polecacie jakiś fajny film w kinie?Ktoś oglądał z was Spring Breakers?








Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

26 komentarzy:

  1. Też wybieram się do kina xD bardzo fajny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, zazdroszcze aparatu! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. ZAZDROSZCZE, uu mnie w rodzinie nie ma takich wypadow.

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Project X haha :D nie no fajny film :D . I też bardzoo chcę obejrzeć Spring Breakers *.* .

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać biedronkę <3 śliczne zdjęcia, najlepsze to z Blue :D
    Z tego co wiem grają jeszcze "Piękne Istoty", polecam się przejść, a jak nie to na pewno dobry jest "Ostatni Egzorcyzm 2" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie juto znów do szkoły :c Niedawno co był piątek

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczne zdjęcia! :)
    cudowny blog :>
    http://rozowo--mi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczne zdjęcia! :)

    zapraszam, nowa notka:)
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Faje zdjęcia ^^
    Wpadnijcie , jeśli macie ochotę ;)
    http://world-close-in-my-head.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam, że Spring Beakers podobno bardzo fajne :)

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia ♥
    szczera-szczera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia ^^
    i ta biedronka :D
    wybieram się na spring breakers, ale to raczej w przyszłym tygodniu, nie wiem co można polecić :>

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post dobrze piszesz! Obserwuję i fajnie by było jak byś zaobserwowałamnie paula-paauula.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  14. super piszesz!!!! ;* Bardzo fajnie prowadzicie bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładne zdjęcia ! ;)
    nie ogladałam jeszcze Spring Breaks, ale słyszałam kilka pozytywnych opini więc może warto ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. OMG. Czy ty nie jesteś za ładna? :*

    OdpowiedzUsuń
  18. też chciałabym obejrzeć `Spring breakers`. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. jaki model aparatu masz teraz, a jaki miałaś przedtem :)?

    OdpowiedzUsuń