sunny day

heeei! 
Dzisiaj miałam dosyć ciężki dzień jeśli chodzi o szkołę,przyjaciół..Pokłóciłam się z koleżanką,nauczycielka na mnie nakrzyczała i masę innych pierdół. 
Dzisiaj wieczorkiem BLUE♥ wyjeżdża do Berlina na weekend! Na zwiedzanie i zakupy.Też kiedyś byłam w Berlinie,ale bardziej ze względów "zwiedzania" . Przez kilka dnia ja będę dodawać posty.

Powiem wam,że pogoda jest cudowna! Zepsuła się niestety tak około południa,ale cały ranek świeciło słońce. Było chyba z 16 stopni! i oby tak dalej ! 



 Zdjęcia robiłam nowym aparatem.Podobają mi się,ale mam jeszcze ten stary obiektyw do marko i gdy robię zdjęcia (nawet gdy ustawiam się daleko) to aparat jakoś automatycznie przybliża,więc kupuję sobie niebawem nowy! 



Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

37 komentarzy:

  1. sliczne zdjecia,tez byłam w Berlinie alw celu zwiedzania tak jak ty

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje :)
    sliczne zdjecia :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo dobrą jakość zjdęć! :) fajny post

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki masz aparat? ;D
    Współpraca- robi się wspolnie tagi, live, konkursy itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne, a ty czemu nie jedziesz ? : o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuchajcie,jesteśmy siostrami ciotecznymi nie rodzonymi.. a szkoda,bo kocham blue♥ i mogłabym z nią spędzić każdy dzień i każdą noc.♥

      Usuń
    2. To napiszcie ' kuzynki ' nie siostry i tyle XD

      Usuń
  6. hej:*

    zdjęcia robie Canon 1100 D
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne zdjecia :3
    Nacy-naacy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, super, super. Po co ja będę pisać... jak zwykle przecież ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jeszcze nie byłam w Berlinie ale mam zamiar tam jechać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. przyznam ci się szczerze

    Kocham Cię Mery!!!! ;*
    Jesteś śliczna *.*
    Fajne masz posty :*
    I wgl te filmiki i zdjęcia... super <33333
    Kocham Wasz blog .! <3
    pozdrawiam . <3

    OdpowiedzUsuń
  11. bd dobrze, zobaczysz. ;]
    ma być do 25 stopni. ! ;) świetna pogoda, czekaliśmy na to !
    śliczne zdjęcia! ;>
    asiek-asieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też muszę kupić nowy obiektyw :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś prześliczna!
    a u mnie dalej zła pogoda ; c mokro i plucha ; /

    ~kat

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też mam czasami nie za fajny dzień :). Bardzo ładne zdjęcia ♥
    Nie mogę się doczekać kiedy Blue przyjedzie z Berlina i będzie pisała i nagra kolejny cover jeju ^^

    aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. HI Blue, mogę dostać Twojego e-maila, chciałabym skontaktować się z Tb ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli czytasz to Blue wyjechała ;cc
      A NASZ e-mail to
      meryandblue@gmail.com

      Usuń
  17. ale masz sliczny kolor oczu <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia <3
    To fajnie że też prowadzicie bloga razem ;)
    Okay, my już, teraz wasza kolej :3

    oiksisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Drugie zdjęcie świetne :))) u mnie też teraz cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dostajesz od rodziców kieszonkowe ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, 20 złotych, ale negocjuję podwyżkę ;)

      Usuń
  22. bogata jesteś :>

    OdpowiedzUsuń
  23. pogoda już całkiem ładna.
    fajne fotki. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. pogoda ładna a ja leżę chora w łóżku, no pięknie.
    ale jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna jesteś, a chustkę gdzieś widziałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne zdjęcia! Ja miałam bardzo udany dzień :)
    jaki masz aparat? xx <3

    OdpowiedzUsuń
  27. ekstra blog. ;3 będę tu wpadać częściej. ; *
    zapraszam do mnie : moje-zycie-moja-sprawa-oliwia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń