tag : moje ulubione książki ♥

Hei ! Hei ! Hei ! ♥
Właśnie wróciłam z Berlina! Powiem wam,że było bardzo fajnie :) Trochę pozwiedzałam, i kupiłam też trochę nowych ciuchów. Rzecz jasna zrobiłam również parę zdjęć aparatem.
Jeśli mi się uda to niedługo dodam fotki z Berlina oraz postaram się zrobić zdjęcia ciuchów :)

Dzisiaj mam dla was "tag:moje ulubione książki". Mam wielką nadzieję, że wam się spodoba. Kręciłam go naprawdę na szybko ... i jakość tez nie najlepsza. Następnym razem się poprawie :) 
Mam nadzieję, że nie będziecie hejtów typu : co za głupie książki ?!, one niczego nie uczą! , robią ci sieczkę z mózgu ! itp. Mam tego świadomość , dlatego takie książki raczej czytam na wakacjach czy coś w tym stylu .
Miłego oglądania !! ♥



Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

18 komentarzy:

  1. Ciekawy filmik. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. co to za piosenka w tle ?
    (odp u mnie ;) )

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny filmik, zachęciłaś mnie do przeczytania "szkoła, miłość i inne diety" i "lemoniada gada", bo lubię ten film, a dzięki tobie dowiedziałam się, że istnieje książka! <3
    pozdrawiam :3

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham cie jestesz super czekam na wiencej :)
    geeebii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zróbcie room tour'y ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog, obserwuję ;)
    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. `dobry pomysł z ty filmikiem! wyróżniacie się :) Wszyscy robią tylko te filmiki - 25 fatków o mnie,a wy zrobiłyście coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny filmincio :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny filmik, dobra jakość i wgl ;)
    Pewnie przeczytam którąś z książek <3

    http://sweetpastrylovelyteen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za komentarz :)
    świetny filmik<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz śliczne oprawki od okularów.; )
    Nie będę ukrywać. Narazie nie mam czasu , dlatego wieczorkiem zawsze oglądam takie filmiki , więc wpadnę.; )
    Pozdrawiam ! : *

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam lubię dużo książek, ale nie mam ulubionej:)

    Obserwujemy? Jeśli tak zaobserwuj i napisz u mnie, a odwdzięczę się!

    Marquen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. łądne masz okularki! i ciekawe video ;)

    OdpowiedzUsuń