Tag o wiośnie

Heioł !
Mam dla was dzisiaj tag o wiośnie. No bo w końcu jest już tak cieplutko, kwiatki zaczynają rosnąć itp. Czyli wiosna pełną parą ! 
Wiem, że strasznie prześwietliło, ale w aparacie wyglądało to zupełnie inaczej:( ZMIEŃCIE SOBIE NA JAKOŚĆ HD 1080, wtedy będzie chociaż trochę lepiej. 
Ok, więc już nie zanudzam i zapraszam do oglądania !!!


 

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

20 komentarzy:

  1. trochę jasny ;),ale fajny ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. super tag ;D
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Super filmik, jesteś taka śliczna , że przyjemnie się oglądało. Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny filmik. Jesteś taka śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny filmik ;D Aha i znalazłam zdjęcie w internecie, które Tobie i Mery się spodoba : http://weheartit.com/entry/59516035/via/LanaDelReyQueen
    ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag.
    Bardzo mi się on podoba :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tag :) Masz śliczny pokój :D
    Zapraszam do mnie: http://asiunia-behappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny tag :-)




    http://weirdworldd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny tag :) Jakaś ty śliczna <3 Chodzicie do tej samej klasy (szkoły ) ?
    Ile macie klas na poziomie , np.a,b,c,d ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ,nie chodzimy do tej samej szkoły, ale już w następnym roku będziemy, ponieważ Mery idzie do mojego gim. :) A klas ... to mamy 3 : a, b i c (:

      Usuń
  11. Świetny tag <3
    Bardzo podoba mi się Wasz blog, na pewno będę tu zaglądać :)

    Zapraszam również do siebie - martynaadiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń