weekend

heei !

Dzisiaj jak to w sobotę,ogólnie odpoczywam.W planie miałam posprzątanie pokoju i chyba się zaraz tym zajmę.Teraz zmęczona po całym dniu leżę na kanapie.Rano pojechałam na moje zajęcia taneczne,a później na małe zakupy na których kupiłam dwie bluzy.Jedną z nich jest ta,którą mam na sobie w tym poście. Po udanych zakupach pojechałam z moją mamą na pizze! ♥ i ogólnie było bardzo fajnie.
Pogoda jest świetna!słychać już śpiewny ptaków.Niestety pokropił mały deszczyk,ale moje plany się nie zmieniły. 
   Nie mogę się doczekać,bo jutro wraca Blue i jestem bardzo ciekawa jak było u niej w Berlinie!









A wy co dzisiaj robiliście? Jak spędziliście swoją sobotę? 



Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

33 komentarze:

  1. to fajna sobota :D. ja rano sprzątałam a teraz leniuchuje ;D. śliczne zjęcia ^^.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakaś Ty piękna ;*
    www.pajpeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznotka :*
    wpadniesz? + obserwuję.

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. SLICZNA CZAPKA< a ty jeszcze piekniejsza<3
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia i czapeczka!. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ale śliczne zdjęcia. ♥
    jak zawsze . :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja dzisiaj byłam na turnieju i grałam pół dnia w siatkówkę ;)
    A tak w ogóle to bardzo fajny blog i śliczne zdjęcia ;*

    Jakbyś miała czas to zapraszam do siebie <3

    http://sweetpastrylovelyteen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja cały dzień w domu nuda ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. co do wyśrodkowania daty, to musisz poszukać w internecie ;) a, i gdzie kupiłaś bluzę i za ile, bo jest świetna *-*

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna bluza udany zakup :)
    pozdrawiam :) aloleek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super bluza *.*
    Swieetne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czemu jesteś w czapce mery? Xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudoooowne włoski :)
    Obserwuję i liczę na to samo! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz boskie włosy *.*
    obserwujemy?
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz ;D A ty nie chciałaś jechać do Berlina? :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha jesteśmy siostrami ciotecznymi ! Dlatego nie pojechałam ;c tak to jesteśmy ze sobą 25 h na dobę .❤

      Usuń
  17. Masz megaśne włosy i fajna stylóweczka :33!

    OdpowiedzUsuń
  18. ale masz piekne włosy <3
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja byłam na urodzinach kolegi, ale bałam się, że moje plany szlag trafi, bo była burza. Na szczęście się rozpogodziło, przestało grzmieć i poszłam. Także dzień zaliczam do udanych.
    PS. Oddaj mi swoje włosy! *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. masz świetne włosy :) ojj weekendowo i pracowicie u mnie więc odpocząć się nie da. Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz bardzo ładne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś taka śliczna :*
    Moja sobota upłynęła na sprzątaniu i tinychacie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznotka, moja sobota była wspaniała, było dużo śmiechu i w ogóle :)

    pampise.blogspot.com - outfit + harlem shake. Warto obejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Na prawdę prowadzicie świetnego bloga ! OBSERUWUJĘ ♥

    wonderland-yolo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super blog :)
    nat-natti.blogspot.com Obserwujecie?

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki za odwiedziny bloga! Fajna czapka <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Prowadzicie świetny blog, ładny wygląd :)
    OBSERWUJE! :>
    http://aguuu-aguuu.blogspot.com <-- jeżeli się spodoba, możecie zaobserwować : )

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne zdj i czapka :D
    ja wczoraj czyli w sobote bylam na zakupach xd o czym jest troche w mojej notce, pewne któraś z was czytała ;) dziękuję za komentarze i pozdrawiam, xoxo :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Zakochałam się!! <3 Zakochałam się w Twoich włosach *-*

    deszcz, deszczem, ale wreszcie WIOSNA!!!! ;D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale ty jesteś śliczna! :D
    A twoje włosy, rewelacja!
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń