wybity palec

heei!   
Dzisiaj pod koniec zajęć w szkole,wybiłam sobie palec.W sumie to "przygniotłam" go drzwiami.
Strasznie mnie bolało,więc szybko pobiegłam do pani pielęgniarki,a ona zabandażowała mi go tak,że nie mogę nim prawię ruszać. 

Przez to w ogóle nie mogę pisać..i z trudem piszę teraz na komputerze.Już teraz wiem,jak kciuk jest ważny! Bez niego nic się prawie nie da zrobić.

Dzisiaj jest fantastyczna pogoda♥,więc pewnie zaraz pójdę sobie na dwór...Byle do wakacji ! 




 A tutaj moja przekąska ♥ Chciałam włączyć komputer,a tu nagle BUM i nie ma baterii.



 Wybiliście sobie kiedyś palca?Lubicie owsianki?





Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

41 komentarzy:

  1. też kiedyś wybiłam sobie palca, ale środkowego a nie kciuka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze to chyba nigdy nie jadłam owsianki, bynajmniej nie pamiętam...
    współczuje z tym palcem.
    http://stronaslonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też sobie kiedyś wybiłam palec w szkole. Tylko, że środkowy w prawej ręki :D teraz mi tak śmiesznie strzela XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy ciągle o wakacjach, aż mi smaka robią na tą plażę, brak nauki...mmm...

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia mery ;) Ja też sobie kiedyś palca wybiłam ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Współczuję.
    Ja nigdy nie wybiłam sobie palca .
    Owsianka mniam ;33
    Świetne zdjęcia.
    Śliczna grzywka <3
    Zapraszam ; www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. OOOOOOPS .; c
    Świetna grzyweczka . :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję :c
    masz na prawdę śliczne włosy :3
    Obserwuję.

    aktiwee.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybiłam...
    Obserwuje :)
    nat-natti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie białe pokoje i dekoracje ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zob filmik jak ukladasz grzywje ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak trenowałam siatkówkę, wybicie palca często się zdarzało ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne włosy! a owsianek nie lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja całe szczęście nigdy nie miałam wybitego palca. Owsianka.... Pycha!
    Zapraszam na bloga: http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja złamałam palca wczoraj

    OdpowiedzUsuń
  16. oj tak, miałam kilka razy :< po grze w siatkówkę na w-f'ie ;/
    nie lubię owsianki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałybyście taki szablon jak na tym blogu? : starpure.blogspot.com
    mogę wam zrobić.
    Jak będziecie chciały to napiszcie na mój e-mail ustalimy kolorki i nie tylko :)
    mój email : nicoleballoonblog@gmail.com
    Jak nie to sory za zawracanie dupy xD

    OdpowiedzUsuń
  18. T niech ci palec ,,wyzdrowieje" :) Mam pytanie, jakim aparatem robisz zdjęcia? Odpisz u mnie i napiszcie, ile kosztowal laptop ? *.* Ale wy bogate, zazdroszczee ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Biedna:c bardzo ci współczuje, wiem jak to jest, bo sama maiłam kilka razy wybity
    zapraszam http://babeczkowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspolczuje : ( ja w czwrtej klasie wybilam sobie pilka i mialam go przez 3 tyg. W szynie, ale to nic c :
    alicjabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Współczuje, to pewnie bardzo boli :(
    Wasz blog bardzo mi się podoba :)
    Jak znajdziecie jakis czas to prosze byście zajrzały na mojego bloga :)
    komentarze, uwagi i obserwowanie mile widziane ^_^
    wikamilikalife.blogspot.com
    Pozdrawiam i życzę szybkiego uporania się z bulem :)
    Wika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S.
      Jak to zrobiłyście, że na górze przy wyświetlaniu adresu strony zamias pomarańczowego "G" pojawia się głowa pandy?
      Proszę o odpowiedź :)

      Usuń
  22. Ja sobie kiedyś wybiłam palce, nawet skręciłam rękę..
    Chciałam cię poinformować, że zostałaś o tagowana na naszym blogu .:)
    best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie miałam wybitego palca. Ostatnio tylko miałam przypuszczenia że mogę mieć wybitego a w końcu się okazało że nic mi nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam wybitego palca ( środkowego) i w gólę nie mogłam nic robić :/ Mam nadzieje,że z twoim placem wszytko będzie dobrze *.* Jesteś śliczna. <33

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda ;( Zrobisz filmik jak układasz grzywkę?

    OdpowiedzUsuń
  26. uu.. współczuję. ;c
    ale szybko Ci się zagoji. ;] nie martw się.
    ja nigdy nie miałam nic złamanego, zwichniętego zawsze jestem cała. ^^
    nienawidzę owsianek. -,-
    http://asiek-asieek.blogspot.com/ zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  27. do wesela się zagoi ! :D

    zapraszam do siebie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakas ty sliczna :** Do ktorej klasy chodzisz ?

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jeszcze sobie nic nie wybiłam ;p Masz cudowne włosy ;]

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wejdziesz na mojego bloga ? sorry że malutko postów dopiero wczoraj założyłam tego bloga >3

      Usuń
  31. biedactwo :C
    ja kiedys mialam zlamany palec, ale wskazujący i też było trudno :/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Chcesz wziąć udział w konkursie?
    do wygrania Koszulki!
    Starpure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej Mery :) Piszę do ciebie tutaj, bo nie wiem gdzie indziej mogę z propozycją zorganizowania wspólnego konkursu.Co ty na to ? :) Jeśli jesteś zainteresowana to proszę odpisz na moim blogu :) Taka blogerska współpraca :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja jestem taką ofiarą losu, że takie kontuzje u mnie to norma. A, jeszcze do tego naciągnięte ścięgna w nadgarstkach, i kostkach. Taka sobie ja.
    Zdrowiej :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja miałam i to nie raz :)

    OdpowiedzUsuń