again monday + kilka nowych rzeczy

Hei wam ♥
Dzisiaj niestety znowu poniedziałek ... wogóle ciągle pada deszcz i jakoś tak nieciekawie . W niedziele nie mogłam dodać też posta , bo byłam u babci poza Warszawą, i jeszcze komputer się zepsuł ;__; Tak w ogóle, to w niedziele był dzień mamy . Kto pamiętał ? :) 
Teraz mam tak zwaną 'fazę' na mój pokój ♥ Po prostu lubię go bardzo niż wcześniej ...




Dzisiaj przychodzę ze szkoły , a moja mama - 'mam dla ciebie kilka nowych rzeczy'. Muszę wam powiedzieć , że lubię takie niespodzianki:)) ♥

WSZYSTKIE SĄ Z TALLY WEJIL 

A wam jak minął poniedziałek ? ♥

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

34 komentarze:

  1. Mi minął bardzo nudnoo :/

    http://tunia-ti.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poniedziałek nudnoo bo szkoła ;c Wpadnij na mojego bloga :*
    http://olusialusia12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham waszego bloga :3
    Zrobicie kiedys room tour?

    Zapraszam:
    izaa-bellaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale sliczny kolor stroju kapielowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Zróbcie room tour xD

    nacy-naacy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam często "wahania nastroju" jeżeli chodzi o mój pokój.
    Raz po prostu mam chęć coś zmienić,bo mi się nie podoba,raz po prostu go kocham.
    by-magda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo nie lubię swojego pokoju.Ma kolor fioletowo-biały i do tego jest jeszcze tapeta, więc jest tam ciemno, nieprzyjemnie i mało przytulnie. Planuję przemalować go na biało i zmienić łóżko, może to poprawi mój nastrój :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No to miłe powitanie po powrocie ze szkoły :D strój kąpielowy fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy. Zakochałam się w kostiumie kąpielowym. *.*

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też jakoś polubiłam swój pokój.
    U mnie miał padac deszcz i miało byc z 10 stopni a jest z 20 pare stopni i grzeje

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz ładnie w pokoju, pokaż nam cały!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ładna sukienka ;o ^.^
    Ja też mam fazę na pokój :)
    U mnie codziennie leje ;_;
    Życzę powrotu do zdrowia komputerowi xd

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi tak jak zawsze - pracowicie :((

    OdpowiedzUsuń
  14. ja zmieniam całkowicie mój pokój, nie lubię kolorów ścian ;p
    Ale masz śliczne włoskii *_*

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia :D
    Mi miną strasznie nudno ten poniedziałek :)
    http://likeabatmann.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny koszyczek :).
    ollaaleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega strój kąpielowy! :) Tally Wejil to mój ulubiony sklep z New Yorkerem ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny strój kąpielowy. A mi zleciał nawet fajnie, bo ominął mnie sprawdzian z matmy. Generalnie nastawiałam się, że go napisze, ale pani powiedziała,żebym oszczędzała rękę :D I że nie chce mnie mieć na sumieniu, jeżeli stan ręki znów się pogorszy. Tak nawiasem to ja już mogę spokojnie pisać, ale przecież nie bedę sie narzucac :D
    I z geografii też mnie ominął, pani przełożyła na za tydzień. Podsumowując nie jest źle, ale musze się nauczyć historii bo jutro powtórka i gwarantowane pytanie na ocenę -,-
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna sukienka ,można wiedzieć za ile? c:
    nat-natti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. heh, masz bardzo miłą mamę ;) Piękna sukienka!

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. fajną masz mamę, ma dobry gust :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy27 maja, 2013

    Chodzisz z Blue razem do szkoly/klasy ?
    Extra blog :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba będziemy się podpisywać >.<

      Usuń
    2. Anonimowy28 maja, 2013

      Haha jak można was pomylic. A tak na serio to chodzicie razem do klasy / szkoły ??

      Usuń
    3. Nie. Na razie chodzimy do innych szkol , ale juz po wakacjach bedziemy w tej samej:)

      Usuń
    4. Anonimowy28 maja, 2013

      To bardzo fajnie :) Wgl widać że się baaardzo przyjażnicie, i że lubicie spędzać ze sobą razem czas. Powodzenia w blogu :) !! :))

      Usuń
  23. Śliczne ubrania <3
    Masz śliczny pokój.

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi się twój pokój strasznie podoba. Ja sama mam ostatnio, a dokładnie od kilku dni mam fazę na upiększanie mojego pokoju, na razie czekam aż tata pojedzie po ramę łóżka dla mnie do Ikei:)


    Zapraszam do mnie, może jak ci się spodoba to zostaniesz na dłużej? -miło by było!
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie strasznie pada więc dzień nie minął mi przyjemnie.
    juliejuulie1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny kostium! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. hej piękny blog zapraszam do mnie welcome-to-realityy.blogspot.com
    Jak Ci się spodoba to zaobserwwuj bardzo mi na tym zalezy ;0

    OdpowiedzUsuń
  28. Też lubię takie niespodzianki. Ładne ubrania. Kolor stroju wpadł mi w oko. Mi całkiem fajnie zleciał poniedziałek. Niby nic ciekawego się nie wydarzyło ale luz w szkole i wgl fajnie. Dzisiaj trochę gorzej.. chemia ;/ nienawidzę chemii. Pozderki ;)

    http://just--art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. strój kąpielowy cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super strój kąpielowy :*
    zapraszam : tala-talaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń