be yourself, everyone else is taken

hei ♥


Co tam u was ? Jak spędzacie swoją środę? Ja całkiem dobrze...pomijając szkołę ! Nie miałam dużo lekcji, jednak i tak jestem zmęczona.

Dzisiaj chciałabym poruszyć temat : bycia sobą! ♥

Macie tak czasami,że w szkole jesteście inni niż w domu? Ja akurat tak mam. W szkole jestem osobą bardziej towarzyską'i bardziej rozgadaną, lecz w domu to co innego.W domu jestem raczej sympatyczną dziewczyną, niż bardziej taką, która na siłę chce być popularna.

W moim przypadku jest tak, że zazdroszczę czasami niektórym osobom . np. wyglądu. Nieraz chcę się upodobnić do nich ,lecz mi to nie wychodzi i wtedy porównuję tę osobę do siebie i myślę : "Ale ona jest piękna, chuda i ma piękne włosy: i później patrzę na siebie..i tak rodzą się moje kompleksy,że nie mam wiary w siebie. Czasami potrafię być bardzo otwartą osobą ,ale w środku chciałabym być kimś innym.


Nie można też przesadzać, ponieważ gdy okazujemy to, iż jesteśmy smutni, zakompleksieni to inni ludzie nie będą się chcieli za nami kolegować. Warto być optymistą i dostrzegać w swoim wyglądzie/charakterze  różne zalety! :) Ja niestety muszę nad tym ciągle pamiętać i powtarzać sobie to.


Poza tym, też nie warto nikogo naśladować : trzeba być oryginalnym wobec siebie! nie można być czyjąś głupią kopią :) 


A czy wy też tak macie,że czasami nie jesteście sobą i robicie coś wbrew sobie,żeby dopasować się do towarzystwa albo naśladujecie kogoś innego?














Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

50 komentarzy:

  1. Ja jestem strasznie zakompleksiona z powodu mojej wagi, bo prawdę mówiąc ważę Za dużo. Ćwiczę, ponieważ blog i przeprowadzka Za rok do Poznania, bo tam się urodziłam ale od 8 lat mieszkam 300 km od niego. Jakoś mnie motywuje to że jak pójdę do gimnazjum, nikt praktycznie nie będzie się znać bo to duże miasto, więc wszyscy będą chcieli się zaprzyjaźnić, i chciałabym zrobić dobre wrażenie i znaleźć tą najlepszą przyjaciółkę. Dla mnie ty jesteś idealna, jesteś dla mnie wzorem.

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julka, widziałam Twoje zdjęcia, jesteś śliczną i sympatyczną dziewczyną! Jestem pewna, że gdybyśmy mieszkały bliżej to mogłybyśmy zostać przyjaciółkami.

      Usuń
    2. Anonimowy22 maja, 2013

      w jakim mieście mieszkasz :)?

      Usuń
    3. Mieszkamy w Warszawie /mery

      Usuń
  2. ja właśnie jestem troszkę inna bo w domu jestem okropnie rozgadana i wgl a w szkole to taka cicha myszka


    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia , strasznie podoba mi się Twoja Bluzka.^^ : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy22 maja, 2013

    też tak mam

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam kilka kompleksów ;/

    http://tunia-ti.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tak czasami mam, ze patrzę na kogoś i myśle - dlaczego jestem taka brzydka? czy to moja wina? Mam dwa kompleksy - dziecięca twarz (chociaż mam 12 to jak patrzę na koleżanki to maja takie smukle twarz, a ja pyzatą) i wzrost (moje koleżanki są na ogół wyższe ode mnie,ma mam 157, jednak i tak mam taki kompleks). Wg. mnie jesteś śliczna i nie masz co sobie wymyślać kompleksy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz 157 i 12 lat ? No to nie masz na co narzekać. Ja chodzę do 1 gim i mam coś ok 160 . :c

      Usuń
  7. Mery Ty jesteś serio bardzo ładna ♥ :c Strasznie podoba mi się twoja uroda, no prostu się dziwie, że masz takie kompleksy, nie wiem czego zazdrościsz innym? Jesteś piękna,jesteś chuda,masz piękne włosy! Na zdjęciach wychodzisz ślicznie w realu też pewnie taka jesteś :*
    Ja akurat mam dużo kompleksów, jestem za niska,mam brzydkie włosy,jestem za chuda itp.! Ale się tym tak bardzo już nie przejmuje :/ choć nie powiem, że mi to nie przeszkadza :) /Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ty jesteś ładna.. a to pierwsze zdjęcie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w szkole też jestem bardziej rozgadana. :)

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też tak mam.Może tego nie widać,ale mam nadwagę i to sporą.Staram się nie zwracać na to uwagi,patrzeć na to z pewnym optymizmem.Przecież nie każdy jest idealny.Jednemu dano urodę,innym rozum.Trzeba się z tym pogodzić.
    Dla mnie jesteś śliczna,chciałabym mieć cię za przyjaciółkę w realu.
    by-magda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś prześliczna, chuda, sympatyczna i można by wymieniać godzinami ! Dziewczyno jakie Ty możesz mieć kompleksy.
    Moich największym kompleksem jest chyba fakt iż muszę przytyć, ponieważ jestem dużo za chuda i źle się z tym czuje, wiem że niektórzy właśnie marzą o tym by być chudzi, ale tak na prawdę to nie warto !

    Zapraszam http://misia-misiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tak samo jak Ty! (kompleksy)
    W domu często jestem tak samo zwariowana jak w szkole :>

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. W szkole to jestem rozgadana i wszędzie mnie pełno ,a w domu przeciwieństwo , siedzę w domu przed laptopem..
    Jesteś prześliczna i do ciebie wgl. nie pasują kompleksy ;* <33
    Zapraszam : gabbystory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy22 maja, 2013

    Nie myśłałyście żeby każda założyła własnego bloga?
    Było by fajniej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty jestes przesliczna wiec nie porownuj sie do innych <3
    Pamiętaj o tym ! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak samo jak ty w szkole staram się wybić. Wmawiam sobie do głowy kłamstwa,no bo co innego? Mam tyle kompleksów.. Patrzę na siebie okropnie. Kiedy widzę moja przyjaciółkę,chcę płakać,że jestem brzydsza.. Jakoś staram się być w szkole kimś innym. Jednak czasami to nie wychodzi. Płaczę ze smutku..

    Fajnie,że poruszyłaś ten temat. Trudno mi mówić o sobie,bo zaczynają lecieć mi łzy. Jestem zakompleksiona. Dzięki za poruszenie tematu. Chociaż wiem,że nie jestem sama.

    OdpowiedzUsuń
  18. Też tak czasami mam...ale trzeba być sobą, bo każdy inny jest zajęty!

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. No popatrz! Telepatia! Uhhhhhh, zazdroszczęęęęęę <333333333 Witaj Siostro, hahah :PP Ooo, Without You jest piękne <333

    Pozdrawiam :33

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i cieszę się, że kochasz mojego posta :P :D

      Usuń
  20. Anonimowy22 maja, 2013

    gdzie kupiłaś tą śliczną bluzkę :)?

    OdpowiedzUsuń
  21. Staram się być sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jestem sobą :) Nigdy nikogo nie udaję, chociaż czasami zdarzają się sytuację, że próbuję się dopasować do nowej grupy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam wiele problemów. W szkole jestem mało lubiana, często obrażana. Dlatego też tam pokazuję się z jak najlepszej strony. Jednak mam moje najki i to z nimi czuję się normalnie, jak prawdziwa ja! I dlatego je kocham ♥

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. raczej tak nie mam, ale w nowym towrzystwie bywam nieśmiała na początku ;)

    http://taughtmelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczną masz bluzkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcie, lubię waszego bloga dziewczyny !;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jestem taką osobą która nie lubi robić tego co robią inni, chcę być indywidualnością i nie podążać za tym co ludzie myślą ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. aa jaka jesteś śliczna *_*
    ja przeważnie w szkole wyładowuję swoją energię, a w domu ją nabieram, więc w szkole jestem rozgadana, towarzyska, a w domu leżę jak roślinka :D

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zawsze chciałam być sobą.
    To trudniejsze niż się wydaje..
    Śliczna, awww *.*

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. bywa tak jak Ty mówisz, ale raz się żyje przecież! ;D
    boskie fotki *-*
    http://sosna-grucha.blogspot.com/ Pozdrawiamy!.

    OdpowiedzUsuń
  31. gdyby każdy starał się patrzeć na swoje zalety, a nie wady i żył w przekonaniu, że jest piękny taki jaki jest, świat byłby piękniejszy. :p

    OdpowiedzUsuń
  32. Super blog *_*
    Jesteś śliczna :)
    W poprzednim poście wspominałaś o haul , ja jestem na tak !

    Zapraszam do mnie :)
    http://hopeorbelieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam to samo zdanie co ty :)
    Mimo, że jestem niewiele starsza muszę powiedzieć, ze to bardzo dojrzały post <3

    gdzie kupiłaś biurko ?

    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Czasami właśnie mam identycznie jak Ty. Ale właśnie, trzeba być optymistą! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja nie mam zbytnio kompleksów, a raczej nie uznaję tego jako moje kompleksy, ale jak się popatrze na niektóre dziewczyny z mojej szkole to od razu wydaje mi się że jestem gruba, brzydka...

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja nieraz probowalam sie dopasowywac ale nie jestem w tym dobra , dlatego zawsze jestem soba :D
    Sliczna jestes ej *--------*
    http://my-timee.blogspot.it/
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. W Twoim wieku, również chciałam dopasować się do innych. Tych ludzi koło siebie już od dawna przy mnie nie ma. Chciałam wyglądać, zachowywać się jak wszyscy z mojej szkoły. Wtedy ważny był też ubiór, chodzi mi o markowe ubrania. U mnie było z tym słabo, bałam się przyznać, że chodzę po ciuchlandach. Teraz zmieniłam się, a ludzi akceptuję mnie taką jaką jestem. Pamiętaj, że masz swój charakter, jesteś niepowtarzalna, wyjątkowa ! Nie musisz nikomu niczego udowadniać ! :* Pozdrawiam, ostatnio pisałam podobny post o to on: http://nothingspecial2015.blogspot.com/2013/04/po-co-udawac.html . Zapraszam i pamiętaj o tych krótkich ale mądrych zdaniach : )

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo dobry post, też tak mam, chyba jak każda dziewczyna :) Ale ty ? Nie wiem z jakiego powodu masz kompleksy.. jesteś bardzo ładna .

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. tak, mam podobnie. ciężko jest być sobą, gdy otoczenie zmusza cię do bycia innym. W moim przypadku też tak jest, że w szkole jestem wesoła, śmieje się itd. a w domu nie mam na nic ochoty, najchętniej zamknęła bym się w pokoju i nie odzywała się do nikogo. jeżeli chodzi o kompleksy to doskonale cię rozumiem, mam ich dużo, dużo i jeszcze więcej...


    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. mam podobnie :) mądrze napisane.

    OdpowiedzUsuń
  41. ja i w domu i w szkole jestem rozgadana. chociaz przy niektórych nauczycielach muszę siedzieć spokojnie jak myszka. :P ciężko, ale jakos daje rade ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawe posty! Może obserwujemy? Tu masz mojego linka jeśli chcesz wpaść http://pa0lka07101999.blogspot.com/ ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja prubowalam za ciebie:-)

    OdpowiedzUsuń