niedzielnie

heeika!♥

(nie wiem czemu,ale wyostrzyło się na bluzę,a nie na mnie i,dlatego jest takie zamazane i nie ostre)



Dzisiejsza  niedziela nieco różniła się od pozostałych,lecz po zdjęciach raczej nie można się domyśleć. Nie był to taki zwyczajny lazy day, jaki często wypada u mnie w niedziele :)

Miałam bardzo ruchliwą niedziele,ale zdjęcia zrobiłam takie na luzie. Przeglądałam moją ukochaną gazetę ♥ 

Rano pojechałam do Blue City (centrum handlowe w Warszawie) i tam odbyły się moje zajęcia taneczne z hip-hop.Później jeszcze zajrzałam do cubus,a tam natknęłam się na taką śmieszną piżamę GALAXY!♥ 
Pokażę jej  zdjęcia w następnym poście.


haha musiałam zrobić zdjęcie :) Lola nadaję się na modelkę ! 


Podsumowując, miałam dziś miałam udany,ale trochę zabiegany dzień ! ♥

Zrobiliście coś dzisiaj w niedziele? 



Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

33 komentarze:

  1. to fajnie. ;]
    boskie zdjęcia, jak zawsze. ;)
    Jaki masz model telefonu? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. dzisiaj kończę rysunki do mojej książki na konkurs..... super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne zdj. twojego pieska ♥

    Zapraszam do mnie - malinaaa99.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam występ z tańców :P
    Masz fajnego pieska <33

    Zapraszam --> martynaadiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog! :) Ja swoją niedzielę spędziłam głównie na czytaniu lektury, ale znalazła się też wolna chwila na mały spacer, a teraz nauka! ;-)
    Zapraszam - http://xlifeinspirationsx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy12 maja, 2013

    To chętnie czekamy jak pokażesz piżamkę ;D hehe

    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sie uczylam i sprzatalam pokoj :c Czekam na zdjecia pizamy ! ^^
    Pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zrobić takiego koczka? nagrasz coś, albo dodasz notkę z ''instrukcją''? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy12 maja, 2013

      Jest juz filmik o koczku na tym blogu, pare postow wczesniej

      Usuń
  9. Fajny blog :)
    Ja dziś również miałam zabiegany dzień :)
    obserwuję <33 + jeżeli ci się spodoba mój blog zapraszam do obserwowania
    czeekoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja dzis nic nie robiłam,pierwsza nudna niedziela w tym miesiącu.
    Lola nadaję sie na modelkę,prawda.

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dzisiaj cały dzień spędziłam nad książkami i pisanie opowiadanie, no cóż niestety nie każda niedziela jest do odpoczywania.
    Hahah twój piesek jest po prostu czarujący <3

    Zapraszam http://misia-misiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dzisiaj trochę si pouczyłam z polskiego. Ahhhh. Biegałam w piżamie po całym domu do 12:00 :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja byłam na festynie u mnie w mieście ;) Słodki piesek *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałyście nominowane do Liebster Blog Award! Więcej u mnie: http://have-fun-inlife.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki słodki piesek *.*
    Jutro ci napisze na email jak zrobić archiwum ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo tu :
      Dodaj gadzet>Tekst> wpisujecie np. Maj i go podlinkowujecie linkiem do postów z maja ;3

      Usuń
  16. Cudna pościel!
    Pisek cudowny, a ty masz ciekawą urodę :*
    Mam pytanie, jaki masz model telefonu? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia i to Loli świetne :D Uwielbiaam Waszego bloga i czytam regularnie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. genialny pies i w ogóle piękne zdjęcia ;D
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Takiego pieska to bym chciała ;D
    Bardzo ładnie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. slodkiii *.*
    Organizuje z kolezankami w sobote live moze wpadniecie ? Więcej na blogu ;>
    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładna bluza :)

    http://tunia-ti.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze mam pytanie jak jest wasz link do bloga do obok jest taka mala panda jak to zrobilysvie? Blagam odpowiedzcie u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jezuu Mery dziękuję za pomoc, bo już dawno zastanawiałam się jak to zrobić <3 .

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny piesek <3 Ja też mam takiego "kudłatego przyjaciela" hah :D

    OdpowiedzUsuń
  25. jaki śliczny piesioo <3

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy14 maja, 2013

    Świetny blog, i masz pięknego pieska, z tą modelką masz rację :) I wgl. śliczna jesteś <3 Z kąt masz to łóżko? Z Jyska , ikei? I za ile? Proszę o odpowiedź. ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łóżko mam z ikei :) i nie wiem za ile .:)/mery

      Usuń
  27. świetny blog i zapraszam na sobotni tinychat o 18.00 szczegóły na moim blogu www.susanbloog.blogspot.com - i zostałas PRZEZE MNIE NOMINOWANA DO LIEBSTER BLOG AWARD

    OdpowiedzUsuń