nocowanie

heii heei ! 

Przepraszamy,że posty są co dwa dni,ale postaramy się, aby  w tym tygodniu  pojawiały się codziennie♥
 Razem  w Sobotę zrobiłyśmy sobie wspólne nocowanko!Przyjechałam do Blue i świetnie się bawiłyśmy haha♥

Było bardzo fajnie.Zrobiłyśmy kilka zdjęć,pośmiałyśmy się.Jedyne co nie wyszło to wspólne video ;c Nagrałyśmy video z wyzwaniami,ale okazało się,że nic się prawie nie nagrało ! Jednak nagrałyśmy kilka krótkich filmików,które zmontujemy w całość i powstanie taki mini vlog :) 
Mam dużo zaplanowane! na dzisiaj. Muszę naładować baterię w aparacie,zmontować moje video,które kręciłam w weekend i wiele innych pierdółek..

haha♥My szalone wygłupiamy się. Sorrki za miny



 U nas nocowanie przebywa w następujący sposób:
♥gadamy o wszystkim!
♥oglądamy film
♥robimy zdjęcia
♥malujemy się
♥przeglądamy gazety haha



Potem urządziłyśmy sobie mały konkurs.Kto pierwszy zje kit kat'a . Haha przy tym było sporo śmiechu :)

A tu my wieczorem czytamy sobie,a raczej 'przeglądamy' czasopisma .♥

A wy jak spędzacie nocowania? Co robicie zazwyczaj na nocowaniu?

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

35 komentarzy:

  1. czekam na ten vlog :* ładne zdjęcia
    na nockach: wygłupiamy się, oglądamy filmy, robimy wyzwanie do której godziny nie zaśniemy, jest dużo śmiechu, czasem idziemy do galerii na zakupy, jemyy :D, słuchamy muzyki.. :)

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez czekam na vlog ! Super zdjecia : )
    alicjabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No to w takim razie czekam na vlog :) Super zdj. ! :)

    malinaaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na filmik :)

    Wonderfuul-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. czekamy na vlob. ;d jesteśmy ciekawe waszych wygłupów. ;D
    boskie są te zdjęcia wasze. *-*
    Kochamy Was i waszą urodę. ! ;o
    http://sosna-grucha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie wy jesteście ładne <3 czekam na vloga!
    Ja zazwyczaj z koleżankami oglądam filmy i gadam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne jesteście, ja już nie pamiętam kiedy ostatni raz u kogoś nocowałam :o Pytałaś u mnie jakim aparatem robię zdjęcia, póki co to Canon 1100 D + kit. A nazwa instagrama to : kajolaa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo, świetnie zdjęcia i pomysły na nockę ;)
    ŚLICZNOTKI *o*

    OdpowiedzUsuń
  9. o jejku! obie macie śliczne włosy *.*


    http://studyio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjątka. Ja raczej z przyjaciółką robimy sobie pyszną kolację, śmiejemy się, głupio tańczymy i gadamy o wszystkim: sophia-sophiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. też spedzałam tak nocowanie z przyjaciółką,śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia pamiętam jak młodsza byłam to nocowałyśmy na zmiane z przyjaciółką ona u mnie ja u mniej i tak na zmiane ciągle :) Było zabawnie! rysowałyśmy, czytałyśmy o ulubionych gwiazdach, robilyśmy namiot w środku kołdry :D jadłyśmy, gotowalyśm, filmy, muzyka, karaoke <3
    Oh to były czasy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny blog :)
    www.my-little-madness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdy przyszły do mnie dziewczyny, grałyśmy w "krzesło prawdy " i w "nigdy nie". Poza tym elementy, które wymieniłaś.

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Też bun chciałabym znaleźć taką przyjaciółkę od serca...
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super blog, jesteście bardzo ładne ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na filmik oczywiście.
    Też chciałabym mieć taką przyjaciółkę ;c
    Szkoda, że tylko trochę się nagrało ;/
    Śliczne jesteście ^.^
    Szczerze to nigdy nie wiem, która z was to która ;x

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy moja przyjaciółka u mnie nocuje to jest bardzo dużo śmiechu :).
    Bardzo fajny blog, obserwuję i zapraszam do mnie : ollaaleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjecia :3 Widac ze dobrze sie bawilyscie ! ;) A daleko od siebie mieszkacie ?
    Pozdrawiam ;**
    http://my-timee.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie jest mieć taką przyjaciółkę :3 ja już nie mam :c Obserwujemy? :D
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. oo jak ja dawno nie miałam takiego "pijama party" ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. widać, że fajnie się bawiłyście :D
    śliczne zdjęcia ;)
    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia. :) Mi mama nigdy nie pozwalała nocować u koleżanek.

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznotki :3 ładne zdjęcia :)))

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi mama raczej nie pozwalała nocować u koleżanek, bo nie należę do tych najgrzeczniejszych, ale mama przesadza, bo myśli , że zrobimy jakąś imprezę z alkoholem itp. :P Ale teraz już pozwala :D

    Musiało być naprawdę zabawnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja spędzam nocowanie podobanie jak Wy :D
    Zawsze jest mega śmiesznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam do was słabość .... Ślicznoty :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny blog :)

    http://tunia-ti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń